Apricot en Watermelon

Vandaag de laatste 2 lakken van de Sugar Mat set van Kiko.
Deze 2 kleuren zijn voor mij wel een perfecte combinatie.
image

#451 Apricot:
Abrikoos van kleur, neigt naar perzik.
Een kleur die lastig is te omschrijven.
image

Wat wel jammer is, is dat bij deze kleur de shimmers niet duidelijk zichtbaar zijn.
Dat was bij de andere kleuren namelijk wel.
image

Dekkend in 2 laagjes, voor een nog mooier resultaat kan je nog een derde laagje aanbrengen.
image

Drogen deed het vrij snel.

#452 Watermelon:
Oftewel roze!
Zoals jullie wel weten is roze niet mijn favoriete kleur, maar deze kan ik wel waarderen.
image

Hier zitten ook weer shimmers in, helaas niet goed te zien op de foto.
image

Dekkend in 2 laagjes en een redelijk snelle droogtijd.
image

Al met al vind ik de lakken in deze Sugar Mat set echt prachtig!

Heb je de andere swatches gemist?
Ik zal ze nog op een rijtje zetten voor jullie:

Light Taupe en Anthracite

Teal Green en Royal Blue

Cherry Red en Wine

Kiko online bestellen

5 thoughts on “Apricot en Watermelon

  1. sandenova 11 Feb, 2014 om 07:39 Reply

    Persoonlijk vind ik de Watermelon de mooiste.

  2. Jewel-Nails.nl 11 Feb, 2014 om 08:30 Reply

    Ah watermelon is prachtig!

  3. Melissa 11 Feb, 2014 om 11:37 Reply

    Heel mooie kleuren!
    x

  4. Fashionadvies 11 Feb, 2014 om 15:49 Reply

    mooie lakjes 😀 !

  5. NailTalk (@MTerveer) 13 Feb, 2014 om 19:20 Reply

    Beide hele lieve kleurtjes!!

Geef een reactie

