Love Letters stamping plate

Vorige week zagen jullie de swatches voorbij komen van de nieuwe LE van essence.
Gemist? Je kan het hier terug lezen.
Ook kocht ik het stempel setje.

image

Het setje bevat:
– 1 stempel kussen.
– 1 schraper.
– 1 image plate met 9 figuren.

image

Mijn eerste poging stempelen met dit setje ging prima!

image

Ik was erg tevreden over het resultaat.
Maar na een aantal negatieve reacties gehoord en gelezen te hebben, was ik benieuwd naar de overige figuren.

Ik hoorde dat bij veel mensen de figuren niet diep genoeg waren, waardoor je dus maar halve stempels krijgt.
Dus ik ging weer aan de slag.

image

Ja deze figuren zijn idd lastiger om te stempelen.
Vooral die op m’n wijsvinger en ring vinger zijn niet correct.

Na veel pogingen was dit dus het beste resultaat.

image

Dan iets positiefs het blauwe stempel lakje van deze LE stempelt wel ideaal!

Al met al zeg ik niet kopen!
Je loopt het risico dus dat je maar halve stempels e.d krijgt.

Het is jammer, maar ik wil graag mijn eerlijke mening geven.
Het hoeft niet altijd allemaal positief.

2 thoughts on “Love Letters stamping plate

  1. Viv (nailart-addict) 9 Feb, 2014 om 09:30 Reply

    Ik ben ook blij dat ik m toch niet gekocht heb. Deze valt me echt tegen.

  2. Polish Alcoholic 9 Feb, 2014 om 10:01 Reply

    Ik heb m ook laten staan omdat ik zoveel negatiefs had gelezen. Op de eerste foto vind ik het resultaat wel mooi gelukt 🙂

Geef een reactie

