Benecos nailart tutorial.

Tijdje terug konden jullie de swatches van mijn Benecos lakken zien.
Gemist? Je kan ze hier en hier terug lezen.
image

Zo zei ik ook dat er een nailart zou komen.
Door het logo van Benecos wist ik gelijk wat voor nailart het moest worden.
De ‘Benecos nailart’ geïnspireerd door het logo.

Uiteraard leg ik stap voor stap uit hoe je deze nailart maakt.

Wat heb je nodig:
– Base en topcoat.
– Benecos Pepper Green.
– Benecos Urban Grey.
– M.a.s.h nailart pen (zwart en wit).
– Tape (ik gebruik schilders afplak tape).
– Schaartje.
image

Stap 1:
Lak je nagels met een base coat.
Lak daarna je nagels met Urban Grey.
Laat dit heel goed drogen en uitharden.
image

Als het niet volledig is uit gehard en je plakt er tape op beschadig je je nagels.

Stap 2:
4 stukjes tape heb je nodig voor iedere nagel.
Deze plak je zo op je nagel dat je een ‘ruit’ vorm creëert.
image

Stap 3:
Als de tape op je nagels zit lak je er Pepper Green over.
Haal dan direct de tape er weer af.
image

Stap 4:
Teken dan met de zwarte M.a.s.h nailart pen lijnen langs de ‘ruit’ vorm.
image

Stap 5:
Dan teken je met de witte M.a.s.h nailart pen het logo van Benecos.
image

Aflakken met topcoat en klaar!
image

6 thoughts on “Benecos nailart tutorial.

  1. sandenova 7 Feb, 2014 om 08:00 Reply

    Dit is goed gelukt!

  2. Jewel-Nails.nl 7 Feb, 2014 om 09:00 Reply

    Ah wat een mooi design! Heel leuk 😀

  3. Vera 7 Feb, 2014 om 10:59 Reply

    Wow, heb je heel tof gedaan! Ik zou het echt niet zo netjes kunnen denk ik!

  4. BeautyGlitter 7 Feb, 2014 om 12:13 Reply

    Heel mooi gedaan, het is perfect gelukt!

  5. Melissa 7 Feb, 2014 om 15:22 Reply

    Heel mooi gedaan! x

Geef een reactie

