Dagje Nailart bij Pippi

Gisteren had ik om 12 uur afgesproken met Pippi.
Een nailart dag, Pippi de ‘kneepjes’ van het vak leren.
Nu wil ik echt niet zeggen dat ik een ster ben in nailarten, maar iemand iets leren kan ik wel.

image

Nagellak hoefde ik niet mee te nemen bedoel een stash van 2300 lakken, daar zit vast wel iets moois tussen.
Dus ik ging op pad met alleen m’n nailart spullen.

We begonnen met stempelen, het lukte Pippi maar niet.
Nu kon ik haar daar mee helpen omdat ik sinds kort wel kan stempelen.
Na wat uitleg en voor gedaan te hebben, was dit het resultaat van Pippi.

image

image

Ik zeg goed gelukt toch!

Striping tape, hoe werkt het wat kan je ermee e.d.
Helaas vergeten een foto van te maken, maar ook dat kan ze nu!
Ik heb haar een paar striping tapes gegeven zodat ze even vooruit kan.

Ook weet ze wat ze nu kan met een dottingtool.

image

Dan de gradiënt.
Eerst gewoon simpel, alleen een gradiënt

image

Yups, heel serieus bezig.

Maar ja nu ze kan stempelen en een gradiënt kan maken ging ik een stapje verder.
De dubbele gradiënt inclusief stempelen.

Na het voor gedaan te hebben, ging ze zelf aan de slag.
Na een aantal mislukte pogingen lukte het haar!

image

Dit was het resultaat.
Echt hoor Pippi, well done voor de eerste keer!

Daarna nog wat foto’s gemaakt van d’r stash, hier komt nog een artikel over.
Bedoel ruim 2300 lakken!!!
Dat is een artikel waard.

Tussen door nog even met BAM geknuffeld en gestoeid.

image

Voor de rest heeft haar man heerlijk gekookt voor ons.

image

Al met al heb ik een hele gezellige dag gehad.
Ook vind ik het leuk dat ik Pippi wat tips en tricks heb kunnen geven qua nailart.

Op naar een volgende keer.

6 thoughts on “Dagje Nailart bij Pippi

  1. sandenova 6 Feb, 2014 om 07:29 Reply

    Leuk stuk Daphne. Bij Ellen voel je je gelijk thuis. En het walhalla met lakken is echt kwijlverwekkend.

  2. Viv (nailart-addict) 6 Feb, 2014 om 07:51 Reply

    Geweldig! Yeah Pippi gooooo girl! Je kunt het! Wat lief van je Daphne dat je Pippi nu op weg hebt geholpen.

  3. Marielle 6 Feb, 2014 om 09:05 Reply

    Wat een leuk stuk en het lijkt me zo leuk om al haar lakken eens te zien hihi

  4. Pippi van Merwijk 6 Feb, 2014 om 09:45 Reply

    Wat een leuk artikel over een heel gezellige en vooral leerzame dag!
    Waarschijnlijk kom ik nu niet meer weg met twee laagjes nagellak:)

    Mariëlle, je bent altijd welkom hoor.

  5. inspiredbylifee 6 Feb, 2014 om 17:25 Reply

    mooie nail arts hebben jullie gemaakt! liefs inspiiredbylife

  6. […] ben ik een tijd terug bij haar geweest, de reden hiervan lees je hier […]

Geef een reactie

