Cherry Red en Wine

M’n lijstje met favoriete lakken wordt wel erg lang.
Ik denk dat ik de gehele Sugar Mat set er maar aan toevoeg, want wat een prachtige lakken zitten erin!
image

Vandaag weer 2 Sugar Mat nagellakken van Kiko…

#453 Cherry Red:
Laten we eerlijk zijn, een mooie rode kleur mag niet ontbreken in je stash. 
Althans dat vind ik.
image

Cherry red is een prachtige rode kleur met shimmers/glitters erin.
image

Is het geen beauty?
Dekkend was het al 1 dun laagje waardoor de droogtijd ook erg snel is.
image

#454 Wine:
Aubergine van kleur, oftewel paars!
image

Oh my… dit is werkelijk het pareltje uit deze Sugar Mat set.
Ook weer vol met mooie shimmers/glitters.
image

Dekkend in 1 dun laagje en een snelle droogtijd!
image

Ik heb nog 2 Sugar Mat lakken om te revieuwen, en ik kan je zeggen ook die zijn prachtig!
Coming soon on le blog…

Wat vinden jullie?

4 thoughts on “Cherry Red en Wine

  1. sandenova 5 Feb, 2014 om 08:19 Reply

    Prachtige kleuren. De wine is echt Tha Bom! Cheers!

  2. Jewel-Nails.nl 5 Feb, 2014 om 08:51 Reply

    Wauw, ik vind ze allebei erg mooi!

  3. Viv (nailart-addict) 6 Feb, 2014 om 07:50 Reply

    Olala wat zijn ze moooohoooi!

  4. […] Cherry Red en Wine […]

Geef een reactie

