Blue Night

Inmiddels weten jullie wel dat ik van de kleur blauw houd.
Als er dan ook nog shimmers/glitters inzitten, gaat m’n hartje sneller kloppen.
Blue Night deed dit dus ook bij mij.
image

De action heeft vrij veel keus qua nagellakken en nailart spulletjes.
Ze verkopen deze onder het merk naam Max.
Mijn oog viel dus op Blue Night.

Blue Night:
Het is een donker blauwe nagellak met mooie shimmers erin.
Helaas kreeg ik deze niet heel duidelijk op de foto.
image

Wat ik fijn vind aan de Max lakken is dat ze vrij snel drogen.
Dekkend was deze lak in 2 dunne laagjes.
image

Max nagellak kost, uit m’n hoofd, rond de €0,50.
Dus nog lekker budget proof!
image

Hebben jullie Max lakken, en wat vinden jullie ervan?

5 thoughts on “Blue Night

  1. sandenova 4 Feb, 2014 om 07:25 Reply

    Ik heb er enkele van. Mooie kleur… Lekker knal!

  2. Iris - TBM 4 Feb, 2014 om 08:18 Reply

    Ik heb er ook een paar lakjes van en vind de kwaliteit best wel goed! En dat voor maar 50 cent!!

  3. Viv (nailart-addict) 4 Feb, 2014 om 12:44 Reply

    oh die is wel heel erg mooi! Ik heb ook nog een duo-chrome staan om te swatchen … ooit. hihi

  4. Soraya 4 Feb, 2014 om 17:43 Reply

    Die is niet verkeerd!

  5. Magenta | dailynailsart's Blog 14 Feb, 2014 om 05:24 Reply

    […] konden jullie Midnight Blue al zien van Max. Vandaag wederom een Max lakje. Een mooie roze/paarse […]

Geef een reactie

