Love Letters

Gisteren ging ik even naar de kruidvat voor nagellak remover.
Zoals altijd loop ik dan ook even langs de make-up / nagellak.
Tot mijn verbazing lag de nieuwe LE van Essence er al.
image

Zelf twijfelde ik nogal over deze LE, zoals veel andere mensen ook.
Toch kocht ik ze omdat ze er gewoon erg cute uit zien.
Ook nam ik de stamping set mee.
Hier komt een apart artikel over.

Door de twijfel van andere mensen wilde ik ze zo snel mogelijk swatchen en online zetten.
Bij deze!

01 Rosy in Love:
Dit is een heel zacht roze kleur.
Er zitten geen shimmers of iets in.
image

De dekking is wat minder, maar binnen m’n max. Met 3 laagjes had ik een goede dekking.
Drogen deed het wel vrij snel.
image

02 I Got A Crush On Blue:
Ja dat heb ik zeker!
Een mooie baby blauwe kleur.
image

Dekkend in 3 dunne laagjes.
Droogtijd vrij snel.
image

03 Grey Headed Lovebird:
Hmm.. echt grijs vind ik hem niet, ik vind hem meer bruin.
Maar goed…
image

Dekkend in 2 dunne laagjes.
Droogtijd vrij snel.
image

04 Dear Peach:
Mooi perzik van kleur!
Een subtiele oranje tint die makkelijk te combineren is.
image

Dekkend in 3 dunne laagjes.
Droogtijd vrij snel.
image

05 Inkheart:
Donker blauw van kleur.
image

Dekkend in 2 dunne laagjes.
De droogtijd vrij snel.
image

Zoals op het flesje staat: perfect for stampy set.
Met andere woorden, deze lak is volgens Essence ideaal in combinatie met de stempel set.
Dit zal ik gaan testen,  in een volgend artikel.

Alle lakken uit de LE hebben een mooie subtiele glans als finish.
In de lakken zitten geen shimmers e.d maar gewoon een pure crème lak.

Wat vinden jullie? Gaan jullie ze kopen..
Ik moet zeggen dat ik er niet echt fan van ben, maar ik kan ze wel waarderen.

7 thoughts on “Love Letters

  1. sandenova 2 Feb, 2014 om 08:35 Reply

    Nou ik pas… Ik ga voor het stempelsetje en daar blijft het bij. Ik heb nu mijzelf gedwongen om alleen nog echt mooie lakken te kopen, want ik heb mijn kasten al zo vol. Ik vind het zo moeilijk, maar dit is ook afkicken!

  2. nailsXbyXanouk 2 Feb, 2014 om 10:32 Reply

    wow, ik vind het echt supermooie kleuren! op de eerste foto zagen ze er idd niet erg aantrekkelijk uit maar ik ben echt enorm verliefd op ze, ik ga ze nu ook zeker weten kopen!!

  3. margriet kuper 2 Feb, 2014 om 11:44 Reply

    ik laat ze ook staan. het zijn prima lakken maar ook ik heb al te veel en weet dat er nog mooie catrice en essence lakken aankomen die ik dan liever koop.

  4. Pippi van Merwijk 2 Feb, 2014 om 11:51 Reply

    Ik spaar Essence LEs, dus deze gaat ook mee naar huis:)

  5. Kiss & Make-up 2 Feb, 2014 om 15:50 Reply

    Ik vind de kleuren echt wel mooi, vooral de eerste (zo mooi zacht!) en de laatste.

  6. Viv (nailart-addict) 2 Feb, 2014 om 19:18 Reply

    Gelukkig heb jij ze al… Nu weet ik zeker dat ik niet voor de lakken hoef te gaan. Ik vind ze leuk, maar niet bijzonder.

  7. […] week zagen jullie de swatches voorbij komen van de nieuwe LE van essence. Gemist? Je kan het hier terug lezen. Ook kocht ik het stempel […]

Geef een reactie

