Taboo

Zoals jullie inmiddels wel weten heb ik met de kerst 4 prachtige nagellakken gekregen van m’n vriend Sebas.
Hier kan je het terug lezen.
Vandaag review ik Taboo van Chanel.
image

Taboo zag ik al voorbij komen bij andere bloggers en ben verliefd geworden op Taboo.
Ik was dus ook heel blij dat Sebas deze lak heeft gekocht voor mij, zonder te weten dat ik hem heel graag wilde.

#583 Taboo:
Het is een mooie donker paarse kleur met een blauwe ondertoon.
image

Het is echt een prachtige kleur!
Ook zitten er hele mooie shimmers in.
Hoe kan je nou niet verliefd worden op deze nagellak…
image

Geweldig! Dekkend in 1, ja je leest het goed 1, laagje.
De droogtijd is ook redelijk snel.
image

Chanel nagellak is o.a verkrijgbaar bij de Douglas.

Ik heb nu 2 Chanel nagellakken en deze hebben een speciaal plekje in m’n stash.
Hier kan je de review terug lezen van Frenzy.

Hebben jullie ook nagellak van Chanel, en wat is jullie ervaring ermee?

6 thoughts on “Taboo

  1. sandenova 31 Jan, 2014 om 07:54 Reply

    Deze wilde ik ook… Totdat ik een lak ontdekte die iets goedkoper was en gelijkwaardig te noemen is. Scheelde me een 15,- Maar zou ik hem cadeau krijgen… 😛

  2. Laura van Hoorn 31 Jan, 2014 om 11:52 Reply

    Deze lak is wel echt heel mooi!

  3. Laura van Hoorn 1 Feb, 2014 om 11:51 Reply

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Kijk op mijn blog voor de vragen! xx

  4. Pippi van Merwijk 2 Feb, 2014 om 11:55 Reply

    Wat is dit een schitterend lakje. Die heb ik niet in mijn stash:)
    Een jaar of dertig gelden was ik erg teleurgesteld in Chanel lakjes- maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik toen nog geen base- en topcoat gebruikte.

  5. Viv (nailart-addict) 3 Feb, 2014 om 07:53 Reply

    Wat is tie mooi hé. Ik kreeg deze ook (met mijn verjaardag) van mijn lief.

  6. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Chanel Taboo. – Chanel Sweet Lilac. – Infinity plate #37. – Stempel en […]

Geef een reactie

