Teal Green en Royal Blue

Vandaag heb ik weer 2 prachtige Sugar Mat lakken van Kiko voor jullie.
Teal Green en Royal Blue, weer vol met mooie glitters…
image

Als ik ergens blij van wordt zijn het glitters en de kleur blauw en groen.
Deze 2 kleuren staan dan ook behoorlijk hoog op mijn favorieten lijstje.

#456 Teal Green:
Echt groen kan ik deze kleur niet noemen.
Voor mij is het meer blauw met een groene ondertoon.
image

Groen of niet, ze is prachtig!
Dekkend in 2 dunne laagjes en een redelijk snelle droogtijd.
image

Ook deze kleur bevat mooie glitters!
image

#457 Royal Blue:
Jaaaaaa! Wat ben ik fan van deze kleur zeg!
image

Mooi blauw met glitters erin.
image

Met 2 laagjes heb je een mooi dekkend resultaat.
Droogtijd weer redelijk snel.
image

Ik kan eigenlijk weinig zeggen over deze lakken, behalve dat ze heel mooi zijn!
Bedoel, de foto’s zeggen genoeg toch?

Mocht je deze Sugar Mat set nog ergens tegen komen, koop hem, je zal er echt geen spijt van krijgen.

Hier kun je de swatches van de grijs tinten terug lezen.

4 thoughts on “Teal Green en Royal Blue

  1. @nailsbyfml 29 Jan, 2014 om 06:41 Reply

    Wat een mooi lakje !

  2. Iris - TBM 29 Jan, 2014 om 09:34 Reply

    Heel mooi! Vooral die donkere!

  3. sandenova 29 Jan, 2014 om 09:38 Reply

    Echt supertof! Wauw!

  4. […] Teal Green en Royal Blue […]

Geef een reactie

