Meeting Eindhoven

Afgelopen zaterdag ging ik naar een meeting met 12 andere Nailpolish Addicts.
Vorig jaar was mijn eerste meeting in Utrecht, deze keer kozen we voor de stad Eindhoven.
12 vrouwen en 1 man, dat beloofde een gezellige dag te worden!
image

Ik reisde samen met Pippi vanaf Rotterdam Centraal naar Eindhoven.
Vanwege een storing bij de NS hebben we er maar liefst 2 uur en 30 min over gedaan…maar goed.
image

Allereerst zijn we de Primark in gegaan.
Buiten even wachten op de rest die nog aan het afrekenen waren.
image

Inmiddels was het een uur of 1, dus tijd voor een lunch bij de La Place.
De ‘roltrap’ foto…
image

Gelukkig hebben ze grote tafels.
image

Ik koos voor een yoghurt banaan smoothie en deelde een broodje kruidenkaas met Sonja.
image

Daarna met 13 man de lift in.. niet iedereen op de foto gekregen, maar believe me, 13 man in de lift.
Je had de personen moeten horen, die stonden te wachten op de lift. Ja dat was een leuk moment!
image

Na de lunch hebben we op ons gemak door de stad gelopen.
Als diner wilde we sushi eten, dus gereserveerd bij Soho.
image

Ik had nog nooit sushi gegeten, dus ik was erg benieuwd.
image

image

Yups! De sushi was erg lekker!
De service van Soho was alleen niet top, maar goed het eten was lekker!
image

image

Daarna zijn we met z’n alle weer naar het station gelopen om onze wegen weer naar huis voort te zetten.

Nog even een starbucks!
image

Uiteraard mag mijn ‘welbekende josti foto’ niet ontbreken.
Dit was in de trein terug naar huis.
Moe maar voldaan..
image

Deze dag vond ik erg gezellig en ik kijk nu al uit naar de volgende meet!

9 thoughts on “Meeting Eindhoven

  1. Lieke 28 Jan, 2014 om 07:23 Reply

    Volgens mij hebben jullie een ontzettend leuke dag gehad, zo ziet het er ook uit! Leuke foto’s! X

  2. sandenova 28 Jan, 2014 om 07:42 Reply

    Aaaaaaah, geweldige impressie meid. De foto’s zeggen genoeg! En ja het was top! Klein puntje dat we maar verwaarlozen… Proat nie wert (Gimmers)! Kortom, doen we gewoon nog een keer! Alle Polished Beauties verzaaaaaaaaaamelennnnnn…

  3. Viv (nailart-addict) 28 Jan, 2014 om 08:25 Reply

    Wat moet dat gezellig zijn geweest. Zie ik daar tante Jel met een rood koppie?

  4. Suzanne 28 Jan, 2014 om 10:15 Reply

    Wat is Pippi schattig op de foto’s ❤

  5. Marielle 28 Jan, 2014 om 10:29 Reply

    Jaaaa hahaha de lift foto! Hoe geniaal was dat toen we uitstapte haha

  6. Pippi van Merwijk 28 Jan, 2014 om 11:39 Reply

    Het was een geweldige dag! Lekker de hele dag kletsen, shoppen en eten:) Doen we snel weer een keertje.
    Schattig- hihi, dat heb ik al een tijd niet meer gehoord

  7. Soraya 28 Jan, 2014 om 18:48 Reply

    Ziet er gezellig uit!

Geef een reactie

