Double Gradiënt

Goedemorgen… allemaal een leuk weekend gehad?
Ik wel, morgen lees je wat ik in mijn weekend gedaan heb.
Vandaag wil ik de week beginnen met een nailart, namelijk een Double Gradiënt.
image

Natuurlijk leg ik jullie stap voor stap uit hoe je deze nailart maakt.

Wat heb je nodig:
– Base en top coat.
– Catrice C02 Floralilac C01 Bloomynous (LE Eve in Bloom).
– Striping tape.
– Schaartje.
– Make-up sponsje.
image

Stap 1:
Als eerste, zoals altijd, lak je je nagels met een base coat.
Breng daarna een gradiënt aan met de 2 Catrice lakken.
Hier lees je hoe je een gradiënt maakt.
image

Laat dit heel goed drogen en uitharden.
Als het niet volledig is uit gehard, en je brengt striping tape aan, trek je je nagellak ermee af.

Stap 2:
Knip wat stukjes striping tape.
Plak dan ongeveer 3 stukjes verticaal op je nagels.
image

Werk met deze stap nagel voor nagel, doe je alles tegelijk, en je haalt de tape eraf, trek je nagellak mee.

Stap 3:
Breng dan over de striping tape weer een gradiënt aan. Dit doe je dus andersom als de eerste gradiënt.  (Donker over licht, en licht over donker)
image

Haal dan de striping tape eraf.
image

Herhaal stap 2 en 3 bij iedere nagel.
Alles even schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar!
image

Deze nailart heb ik een hele tijd terug bij http://www.nailsbylaura.nl/ gezien.
Ik vond het zo leuk dat ik dus besloot om deze na te maken.
image

image

Uiteraard kun je dit weer met elke gewenste kleur doen.

Wat vinden jullie ervan?

3 thoughts on “Double Gradiënt

  1. sandenova 27 Jan, 2014 om 07:34 Reply

    Dit heb je goed gedaan! Leuke combi!

  2. Mirjam 27 Jan, 2014 om 10:30 Reply

    Heel erg leuk gedaan! De kleuren passen perfect bij elkaar.

  3. bloginfinitylifestyle 29 Jan, 2014 om 13:06 Reply

    Wauw! Tof! With love ♥ S.

Geef een reactie

