Milano Green

Heb je dat wel eens…dat je een nagellak hebt gekocht en vervolgens ergens achterin je stash terecht komt.
Zonder deze ook maar aangeraakt te hebben.
Dat gebeurde dus met deze nagellak bij mij.
image

Milano Green kocht ik een hele tijd geleden bij de Action. Het merk is Max, bij vele van jullie wel bekend.
Waarom ik dit lakje nooit aangeraakt heb snap ik niet, het is een mooie lak.

Het kwastje is lang en vrij smal, dit werkt voor mij erg prettig. Op deze manier kan je strak en netjes lakken langs de nagelriemen.
image

Wel vind ik dat deze lak vrij waterig is, ik was dus ook bang voor een slechte dekking.
Wonder boven wonder was deze lak mooi dekkend in 2 laagjes.
De droogtijd is ook vrij snel.
image

Het is een mooie diepe kleur groen, met gouden shimmers erin.
De finish is redelijk glanzend, een topcoat zou ik dus wel gebruiken. (De foto’s zijn zonder topcoat)
image

Wat deze lak kost? Echt geen idee, zoals ik al zei ik heb deze een hele tijd geleden gekocht.
Maar de Action kennende zal de prijs rond de €1,- zijn.
image

Wat vinden jullie van deze kleur?

2 thoughts on “Milano Green

  1. anitrax 24 Jan, 2014 om 09:39 Reply

    Omg! Wat een mooie kleur! Ik baal zo dat wij geen action hebben. Mocht jij of iemand anders deze kleur tegen komen. Zou je hem dan me willen nemen voor mij?

  2. NailTalk (@MTerveer) 26 Jan, 2014 om 14:15 Reply

    Mooie duo! Echt een lakje wat bij jou past 😉

Geef een reactie

