Kiko Light Taupe en Anthracite

Met de kerst kreeg ik de Sugar Mat set van Kiko cadeau.
8 prachtige texture lakken bevat deze set.
Vandaag laat ik jullie de 2 grijs tinten zien.
image

#455 Light Taupe:
Zoals de naam al zegt, een lichte Taupe kleur.
Het komt bij mij over als een hele lichte grijze kleur met een klein beetje een bruine onder toon.
image

Met 2 dunne laagjes is de lak mooi dekkend.
De droogtijd is ook lekker snel.
image

Deze Sugar Mat lakken bevatten allemaal hele mooie glitters.
image

De texture is aanwezig maar niet overdreven storend.

#458 Anthracite:
Een donker grijze kleur, dat neigt naar zwart.
image

Ook deze lak is mooi dekkend in 2 dunne laagjes. De droogtijd is ook lekker snel. Daar houd ik van!
image

Zoals je ziet heeft deze kleur ook de mooie glitters erin.
image

Ik ben echt erg fan van de Kiko nagellakken, ze drogen vrij snel, de houdbaarheid is goed en het is nog een redelijke budget lak.

De komende tijd zal ik de overige 6 Sugar Mat lakken revieuwen.

Zoals jullie een tijdje terug al konden lezen, verzend Kiko nu ook naar Nederland.
Meer weten? Klik dan hier.

7 thoughts on “Kiko Light Taupe en Anthracite

  1. Viv (nailart-addict) 23 Jan, 2014 om 10:55 Reply

    Ik ben normaal niet zo’n taupe fan, maar deze …. Wow! En de grijze/zwarte ja dat vind ik natuurlijk ook mooi v

  2. Kiss & Make-up 23 Jan, 2014 om 12:45 Reply

    Ooh ik vind ze beide echt mooi! Kan je geloven dat ik nog steeds geen textured nagellak heb…

  3. Iris - TBM 23 Jan, 2014 om 18:54 Reply

    Heel mooi! Ik hou wel van dat matte!

  4. Annika 25 Jan, 2014 om 11:50 Reply

    Wauw! Mooie lakken 🙂

  5. NailTalk (@MTerveer) 26 Jan, 2014 om 14:14 Reply

    Mooi! Vooral die eerste vind ik je erg mooi staan!

  6. […] Hier kun je de swatches van de grijs tinten terug lezen. […]

  7. […] Light Taupe en Anthracite […]

Geef een reactie

