Green Gradiënt tutorial

Nu ik het stempelen een beetje onder de knie heb, wilde ik het mezelf wat moeilijker gaan maken.
Vrijdag zagen jullie Upper Green Side, ik besloot hiermee een nailart te gaan maken.
image

Gewoon erover heen stempelen met een andere kleur wilde ik niet, het moest voor mij een uitdaging zijn.
Dus ik besloot een gradient te maken, en een gradient nailart.
Volgen jullie het nog?

Ik zal het jullie stap voor stap uitleggen.
Wat heb je nodig:
– base en top coat.
– 2 kleuren groen (essence: Upper Green Side, Catrice: Hugo Moss).
– make up sponsje.
– stamping plate.
– oud pasje of schraper
– stempel kussen.
image

Stap 1:
Als eerste lakte ik mijn nagels met een base coat. Daarna lakte ik ze met Upper Green Side.
image

Stap 2:
Ik bracht een beetje nagellak aan op het make up sponsje met de 2 kleuren nagellak en bracht een gradient aan.
Uitgebreide uitleg over hoe je een gradiënt maakt vind je hier.
image

Stap 3:
Mijn gradiënt was nog een beetje nat en lakte er gelijk een topcoat over. Op deze manier door vrijwel direct topcoat erover aan te brengen, kwam de gradient beter en mooier uit.

Stap 4:
Ik lakte de stamping plate voor de helft met de Upper Green Side en de andere helft met Hugo Moss.
image

image

image

Daarna stempelde ik deze op mijn nagel. De lichte kleur over de donkere en de donkere over de lichte kleur.
Op deze manier krijg je dus een ‘dubbele’ gradiënt.

Stap 5:
Alles aflakken met topcoat en klaar.
image

Uiteraard kan je dit met elke gewenste kleuren doen.
Wat vinden jullie ervan?

9 thoughts on “Green Gradiënt tutorial

  1. Claudia 21 Jan, 2014 om 05:53 Reply

    Super! Mooie combi en super gestempeld! Je hebt ’t echt onder de knie!

  2. sandenova 21 Jan, 2014 om 07:46 Reply

    Echt supergoed! Retestrak en ik ben trots! Nu ik nog… Maar ik heb mijn freehand nog, dus klieder ik daar lekker mee!

  3. anitrax 21 Jan, 2014 om 09:20 Reply

    Heel gaaf gedaan de dubbele gradiënt! Echt heel mooi geworden! ❤

  4. Melissa 21 Jan, 2014 om 11:42 Reply

    Heel mooi gedaan!
    x

  5. nailsXbyXanouk 21 Jan, 2014 om 12:59 Reply

    Wauw, supergaaf. Welk stempelplaatje is dat en waar heb je m gekocht?

  6. Soraya 21 Jan, 2014 om 17:09 Reply

    Wat ontzettend leuk!

  7. NailTalk (@MTerveer) 26 Jan, 2014 om 14:09 Reply

    Echt heel gaaf gedaan zeg! Mooi!

  8. Marjolein 2 Feb, 2014 om 00:09 Reply

    Ik had op instagram ook al gereageerd.. maar ik blijf dit echt super mooi vinden! Misschien wordt het toch maar tijd dat ik ook ga oefenen met stempelen.Waar heb jij je stampy set vandaan?

  9. Iris - TBM 16 Feb, 2014 om 21:04 Reply

    Ik heb dit artikel gedeeld op mijn blog 😉

Geef een reactie

