Benecos – Urban Grey

Vorige week zagen jullie mijn eerste Benecos nagellak. Namelijk Pepper Green.
De swatch en revieuw kan je hier terug lezen.
Vandaag heb ik een mooie nude kleur voor jullie.
image

De inhoud van de Benecos nagellakken zijn 9ml.
Boven op de dop staat het mooie, simpele logo.
image

Dit logo brengt mij wel op een nailart idee, wellicht dat ik deze een keer ga maken.

De kwast is lang en smal, zo kan je mooi en strak langs je nagelriemen lakken.
Met een brede kwast raak je al snel je nagelriemen, wat betekent extra schoonmaken.
image

Benecos Urban Grey:
Zoals de naam doet vermoeden, zou het een grijzige kleur moeten zijn.
Alleen zie ik er de grijze kleur niet in…
image

Naar mijn idee zit er meer een vleugje bruin in.
Dit is ook mooi, maar een nude nagellak met een grijzige gloed had ik ook erg mooi gevonden.

De lak is mooi dekkend in 2 laagjes.
Als je een iets donkere kleur wilt bereiken raad ik aan om 3 laagjes aan te brengen.
Ik zelf vind het met 2 lagen voldoende, een nude kleur hoort naar mijn idee licht van kleur te zijn.
image

De droogtijd is ook erg snel, de lak is niet alleen ‘aanraak’ droog maar ook al snel uitgehard.
Het heeft ook een mooie glans als finish, waardoor topcoat overbodig is.
Op de foto’s draag ik geen topcoat.
image

Urban Grey heeft 3 dagen perfect op mijn nagels gezeten.
Na deze 3 dagen wilde ik weer wat anders, tja ik blijf een nailpolish addict.

Als je nog op zoek bent naar een mooie nude kleur nagellak, dat snel droogt, in 2 lagen dekkend is én een mooie glans als finish heeft… zoek dan niet langer.
Urban Grey raad ik jou dan zeker aan.

Benecos nagellak is verkrijgbaar op www.solobiomooi.nl

Hier de directe link naar de nagellak pagina.

2 thoughts on “Benecos – Urban Grey

  1. sandenova 20 Jan, 2014 om 07:46 Reply

    Mooooooooooi! Dit is wel eentje voor mij… Dus komt op de lijst!

  2. […] terug konden jullie de swatches van mijn Benecos lakken zien. Gemist? Je kan ze hier en hier terug […]

Geef een reactie

