Upper Green Side

Regenachtig weer, koud, maar echt winter is het nog niet.
Door deze weersomstandigheden vragen mijn nagels om iets vrolijks.
image

#150 Upper Green Side:
Dit is een mooie, redelijk fel, groene kleur.
Deze kleur doet mij denken aan lekker ergens langs een meer op het gras liggen in de volle zon.
image

Upper Green Side is mooi dekkend in 2 dunne laagjes.
De droogtijd is vrij snel, het is snel ‘aanraak’ droog, dus nog niet volledig uitgehard.
image

Je ziet het helaas niet terug op de foto’s, maar er zitten hele mooie licht groene shimmers in.
Dit zorgt er naar mijn idee voor dat het een mooie glans als finish heeft.
image

Topcoat bij deze lak is dus eigenlijk overbodig, maar voor een langere houdbaarheid zou ik het wel doen.

De swatches zijn zonder topcoat.

4 thoughts on “Upper Green Side

  1. sandenova 17 Jan, 2014 om 07:46 Reply

    Ik vind hem niet heel erg bijzonder, maar goed ik heb hem wel voor de heb! Vind wel dat de lakjes een mooie finish hebben van Essence!

  2. Deb 17 Jan, 2014 om 22:00 Reply

    Mooi kleurtje en ik vind het een ideale basislak voor een nailart!

  3. Miriam Terveer 18 Jan, 2014 om 13:19 Reply

    Hij is mooi!

  4. […] een beetje onder de knie heb, wilde ik het mezelf wat moeilijker gaan maken. Vrijdag zagen jullie Upper Green Side, ik besloot hiermee een nailart te gaan […]

Geef een reactie

