Chanel – Frenzy

Met kerst kreeg ik van Sebas 4 nagellakjes. 2 van Chanel en 2 van NYX.
Vandaag laat ik jullie Frenzy zien, een mooie nude kleur.
image

Allereerst het flesje zelf.
Het heeft een grote zwarte dop, als je die eraf haalt vind je een kleine zwarte dop.
image

Boven op doppen staat het Chanel logo. image

De kwast is lang en smal. Erg prettig in gebruik, omdat het kwastje vrij smal is kan je mooi en strak lakken langs je nagelriemen.
image

#559 Frenzy:
Het is een mooie nude kleur.
Af en toe zelfs met een tint grijs erin lijkt wel.
Ik vind hem echt prachtig!
image

Voor de dekking was ik een beetje huiverig.
Ik was bang dat ik minimaal 3 lagen nodig had voor een goede dekking.
Tot mijn verbazing had ik een mooie dekking met 2 laagjes.
image

De droogtijd is echt super! Het droogt vrij snel.
image

De prijs kan ik jullie niet vertellen omdat ik deze cadeau heb gekregen.
Eigenlijk wil ik de prijs ook niet weten.
Ik bedoel een cadeau gaat er niet om hoe duur het was, maar hoe blij je ermee bent.

Deze nagellak plus de andere 3 gekregen lakken krijgen een speciale plek in m’n huis.

Wat vinden jullie van deze nagellak?

getagged:, , ,

4 thoughts on “Chanel – Frenzy

  1. sandenova 14 Jan, 2014 om 07:38 Reply

    Een goede nude is een must. Ik vind het altijd heel classy!

  2. melfortune 14 Jan, 2014 om 13:17 Reply

    Heel mooi lakje!
    x

  3. Taboo | dailynailsart's Blog 31 Jan, 2014 om 05:51 Reply

    […] heb nu 2 Chanel nagellakken en deze hebben een speciaal plekje in m’n stash. Hier kan je de review terug lezen van […]

  4. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Chanel #559 Frenzy. – China Glaze Grass Is Lime Greener en Thistle Do Nicely. – Dotting […]

Geef een reactie

