Benecos – Pepper Green

Van Benecos heb ik ook 2 mooie nagellakken.
Tenminste op het oog zien ze er mooi uit.
Vandaag laat ik jullie Pepper Green zien.
image

 

Allereerst moet ik echt even zeggen dat het nagellak flesje er cute uit ziet!
‘Klein maar fijn’ is mijn gedachte erbij.

Het heeft een inhoud van 9ml.
Nou maakt de hoeveelheid mij niet uit, want ik maak zelden een nagellak op (behalve base en top coats).

Op de bovenkant van de dop staat het logo van Benecos.
Mooi en sierlijk.
image

Het kwastje is qua lengte normaal.
Wel is het een vrij smal kwastje.
Ik vind dit persoonlijk niet erg, want zo kan je mooi en strak langs je nagelriemen lakken.
image

Pepper Green:
Het is een mooie aparte groene kleur, deze kleur heb ik nog niet in m’n stash.
Kan je het geloven, ruim 200 lakken en deze kleur niet hebben….
image

Na 2 dunne laagjes had ik een mooie en goede dekking.
Het aanbrengen ging ook erg fijn, ik dacht dat biologisch nagellak stroperig en dik zou zijn, maar dat is Benecos alles behalve.
De lak is gewoon ‘normaal’ zoals ik dat gewend ben.
image

Dan nog een pluspunt!
De droogtijd is echt erg snel!
Voor mij is dat best belangrijk, aangezien ik vaak er nog een nailart op wil maken.

Conclusie:
Het is een fijne nagellak, die makkelijk en netjes aan te brengen is, en met 2 laagjes dekkend is.

De droogtijd is ook snel en heeft een mooie glans als finish.
Allemaal positieve dingen die ik belangrijk vind voor een nagellak.

Deze Pepper Green nagellak kan je hier kopen.
Voor deze nagellak betaal je €6,85.

9 thoughts on “Benecos – Pepper Green

  1. Viv (nailart-addict) 13 Jan, 2014 om 07:43 Reply

    Wat een mooi lakje. Ik ben heel benieuwd of je er uiteindelijk een nailart opgemaakt hebt. 😉

  2. sandenova 13 Jan, 2014 om 07:52 Reply

    Ik ben nog steeds geen groenfan. Maar het staat je super!

  3. Pippi van Merwijk 13 Jan, 2014 om 13:23 Reply

    Mooi! En altijd leuk als je een nieuw kleurtje aan je stash kan toevoegen:)

  4. Aurelie 13 Jan, 2014 om 13:49 Reply

    Mooie kleur! Ik kende het merk nog niet.

  5. Yu Fan 13 Jan, 2014 om 17:40 Reply

    Wat een mooi lakje!

  6. Nicky 13 Jan, 2014 om 19:52 Reply

    Het merk kende ik nog niet. Een heel mooi kleurtje!

  7. Miriam Terveer 18 Jan, 2014 om 13:10 Reply

    Prachtige kleur! Echt een beauty!

  8. […] week zagen jullie mijn eerste Benecos nagellak. Namelijk Pepper Green. De swatch en revieuw kan je hier terug lezen. Vandaag heb ik een mooie nude kleur voor […]

  9. […] terug konden jullie de swatches van mijn Benecos lakken zien. Gemist? Je kan ze hier en hier terug […]

Geef een reactie

