Super Heroes + winactie(gesloten)

Essence

SuperHeroes!


Eindelijk heb ik ze te pakken weten te krijgen.

Jullie zullen het vast ook gemerkt hebben, dat de Super Heroes erg geliefd is.

Essence heeft dan ook met deze LE mij weten te verbazen.

Van holografische nagellak tot thermo en duochroom. Wauw!
Ik heb 4 van de 6 lakken gekocht.
 
01 Fantastic Girl:
Dit is een thermo lak.Deze verkleurd bij warme en koude temperaturen. 





Helaas kreeg ik het niet goed op de foto, maar op mijn instagram heb ik een kort filmpje geplaatst over deze nagellak.


Dekkend was het in 2 laagjes en de droogtijd was lekker snel.
 
02 The Incredible:
Een sand effect heeft deze blauwe nagellak.Het is ook echt een sand effect lak want de structuur is heel erg aanwezig. 


Je hebt een mooie dekking in 2 dunne laagjes en de droogtijd vrij snel.

 
03 Power Girl:
Oil slick effect, oftewel een duochroom lak. 
Hoe je je nagels ook bekijkt iedere keer heeft het een andere kleur.


De kleuren zijn blauw/paars erg mooi!
Dekkend in 2 dunne laagjes en de droogtijd lekker snel.

 
04 Super, Man!:
Holografisch!!! Ik houd ervan!
Deze is zilver van kleur.


Naar mijn idee heeft het een metallic basis met holografische glitters.
Anyway it’s a beauty!

Dekkend in 2 dunne laagjes en de droogtijd lekker snel.
 
Ook heb ik de nagellak remover gekocht.
Deze is wat dikker van structuur, ruikt erg lekker, en met deze nagellak remover haal je in no time je glitterlak eraf!
 


Ik heb voor een van jullie de remover en 2 lakken gekocht.
Wat moet je doen om kans te maken:

– volg mij op bloglovin en like dit bericht.
– laat een reactie achter waarom jij wilt winnen.
 
Ook zou ik het leuk vinden als jullie mij volgen op Twitter en instagram.
Linkjes zie in de balk hiernaast!
 
Bij 70 bloglovin volgers maak ik de winnaar bekend.
 
20 thoughts on “Super Heroes + winactie(gesloten)

  1. samirah 11 Jan, 2014 om 12:54 Reply

    Heey wat een super leuke winactie het zijn echt precies de lakjes die ik nog niet heb en zou ze zo graag willen Hebben omdat ze gewoon zo leuk zijn en je kan ze het hele jaar door op. Liefss samirah

  2. nancythebest14 11 Jan, 2014 om 21:10 Reply

    Jaaaa eindelijk een reactie plaatsen! Haha mooie kleuren, vooral de paars/blauwe, love it!

  3. nancythebest14 11 Jan, 2014 om 21:10 Reply

    Heel mooi! Vooral de blauw paarse! X

  4. sandenova 11 Jan, 2014 om 21:18 Reply

    Grimbllll mijn reactie floepte weg…

  5. sandenova 11 Jan, 2014 om 21:19 Reply

    Maar jij hebt ze ook leuk geswatched! Ik heb de holo al gebruikt in mijn sieraden! Prachtig!

  6. Mirne 12 Jan, 2014 om 01:31 Reply

    Tof! Ik vind je thermo wel erg duidelijk in de foto’s. Ben wel benieuwd naar de nagellak remover ook. Hij is dikker, een soort gel?

  7. Julie Quadflieg (@JuliieStarr) 12 Jan, 2014 om 12:54 Reply

    Super leuke winactie!
    Natuurlijk doe ik mee!
    Ik volg je op bloglovin en Twitter en heb daar je bericht geliked en ook getweet

    Veel succes!

    Contacteren kan op: quadfliegjulie@hotmail.com

    Liefs

  8. Bijouxandnails 12 Jan, 2014 om 16:20 Reply

    Wauw, ik vind vooral die holohrafische lak er prachtig uitzien! En waarom ik graag mee wil doen? ‘k heb nog geen enkele holografische lak… Ik doe dus zeker mee. Ik heet bijouxandnails op bloglovin‘, ik zal ff volgen en liken!
    liefs

  9. Nadine (@nona89) 12 Jan, 2014 om 17:24 Reply

    Ik doe heel graag mee. Ik volg je op bloglovin en heb geliked. De reden? Ik vind het gewoon superleuk om te winnen!!

  10. loubna 12 Jan, 2014 om 19:30 Reply

    Ik wil heel graag meedoen omdat ik de lakjes super mooi en speciaal vind!!
    gr xxx

  11. vanessa 13 Jan, 2014 om 14:25 Reply

    gedaan ! Ik wil graag mee doen omdat ik de lakjes zo mooi vind !

  12. naomi 13 Jan, 2014 om 16:11 Reply

    Super leuke winactie en de nagellakjes zijn ook zo mooi! Ik doe graag mee omdat ik het leuk vind om nagellak uit te proberen.

  13. Meike 14 Jan, 2014 om 08:42 Reply

    Wow, echt mooie nagellakjes! Ik heb eigenlijk alleen maar ‘normale’ lakjes zonder glitters en andere effecten, dus het lijkt me superleuk om deze nagellakjes aan m’n collectie toe te voegen (:

  14. melfortune 14 Jan, 2014 om 13:14 Reply

    Heel leuke winactie! Ik zou graag winnen omdat ik deze lakjes simpelweg prachtig vind. De collectie is er nog niet in het Kruidvat filiaal in mijn stad (ze zijn er altijd best laat mee) en als hij er eindelijk is, zijn de meeste producten vaak al uitverkocht.
    x

  15. Jolijn 14 Jan, 2014 om 20:22 Reply

    Deze actie is zo leuk, ik doe mee (:
    Ik zou graag willen winnen gewoon omdat de lakjes er prachtig uit zien en ik ze graag zou willen uitproberen ♥
    Liefs, Jolijn.

  16. Jorine 15 Jan, 2014 om 05:21 Reply

    wauw wat een leuke actie, graag doe ik mee, de lakjes zien er geweldig uit en ik wil ze graag dragen als ik geopereerd ga worden over 2 weken, dan zijn in elk geval mijn nagels goed verzorgt 😉 XXX Jorine

  17. […] doen jullie al mee met de Super Heroes […]

  18. renee 16 Jan, 2014 om 18:56 Reply

    Ik doe mee superwinactie! Ik heb 2 lakken van die collectie en zou deze daar ook nog aan toe willen voegen! Ik heb deze ook helemAl niet zien staan dus wss uitverkocht ik doe mee xx

  19. Diny Gijsberts 18 Jan, 2014 om 12:26 Reply

    ***Sathurday Success***
    Aan alle eisen voldaan onder dinie.gijsberts,MissMomzy,Momzymom en DinyG

  20. Nailart Freak 21 Jan, 2014 om 19:23 Reply

    Ik wil super graag deze winnen omdat ik de nagellakremover nog niet heb, en je kan ze bij ons in de winkel niet meer kopen! Die lakjes zou ik ook heel graag willen winnen! Ik volg je op bloglovin, en natuurlijk op twitter! Ik vind je blog echt super mega te gek, en ik hoop dat ik het ga winnen!
    xxx Nailart Freak

Geef een reactie

