W.I.C

Mijn eerste Herome nagellak is een feit!
Een hele tijd terug liep ik een da binnen en daar zag ik allemaal Herome nagellakken die afgeprijsd waren.

De prijs weet ik echt niet meer, het is best al lang geleden dat ik deze nagellak kocht.
De naam of nummer van deze nagellak is mij niet helemaal duidelijk.
Goed, het is dus een diep paarse kleur.
Als je goed kijkt, zie je er ook rode shimmers inzitten.
Na 2 dunne laagjes had ik een mooie volledige dekking.
De droogtijd is voor mijn doen wel erg traag.
Het is niet zo dat je uren zit te wachten tot je nagels droog zijn, maar toch.
Deze nagellak zal ik denk ik wel vaker gaan gebruiken, het flesje ligt lekker in de hand en het kwastje werkt ook erg fijn.
Volgende keer ga ik zeker nog een kijkje nemen tussen de Herome lakken.
4 thoughts on “W.I.C

  1. Pippi 8 Jan, 2014 om 11:30 Reply

    Dit lakje heb ik ooit kapot laten vallen op de plavuizen. Dat ik binnen een week een nieuw exemplaar had, spreekt voor zich:)

  2. sonja van de Sande 8 Jan, 2014 om 11:54 Reply

    Ja deze is mooi. Heb ik die? Zo niet dan straks ff bij DA binnenwippen.

  3. polishalcoholic.com 8 Jan, 2014 om 15:49 Reply

    De shimmer maakt m prachtig! Ik ben fan van paars dus ik ben hier dol op! 😀

  4. polishalcoholic.com 8 Jan, 2014 om 15:49 Reply

    De shimmer maakt m prachtig! Ik ben fan van paars dus ik ben er dol op 😀

Geef een reactie

