True Red & Carmine Red

Vandaag laat ik jullie de laatste 2 lakjes zien uit de Satin set.

#445 True Red:
Dit is een roodkleurige nagellak met wederom hele mooie shimmers erin.
Dekkend was het in 2 dunne laagjes.
De droogtijd was lekker snel.

Ik heb eigenlijk weinig te zeggen over deze lak, behalve dan dat ‘ie mooi is.

 

#447 Carmine Red:
Een lastige kleur om te omschrijven.
Er zit een rood tint in maar ook roze/fuchsia.

 

Dekkend was het in 2 dunne laagjes en de  droogtijd weer vrij snel.

 

Mijn mening over de gehele Satin Set:
Ik vind iedere lak in deze set echt onwijs mooi.
De shimmers erin maken de lakken nog mooier.
Wat vinden jullie ervan?
3 thoughts on “True Red & Carmine Red

  1. Sonja van de Sande 7 Jan, 2014 om 11:05 Reply

    Wat een beauties… en ik vind het zo mooi, wil de set ook! FF manlief aankijken *knipperende oogjes*

  2. jewelyz 7 Jan, 2014 om 14:04 Reply

    Wauw wat een mooie kleuren!

  3. Pippi 7 Jan, 2014 om 20:30 Reply

    Leuk dat je deze lakjes samen laat zien- zo kan je het verschil erg goed zien.
    Over twee weken heb ik deze set ook:)

Geef een reactie

