Kennismaking met SoloBioMooi

Vorige week ontving ik een pakketje van SoloBioMooi.nl
SoloBioMooi is een bedrijf dat producten heeft die niet getest zijn op dieren en volledig biologisch.

Ook hebben ze producten voor veganisten.

Veganisten eten niet alleen geen vlees, maar ook geen melk e.d. eigenlijk alles wat van het dier komt eten ze niet.
SoloBioMooi heeft hier dé oplossing voor, ze hebben producten die geschikt zijn voor veganisten.
Meer weten klik dan hier

 

Om heel eerlijk te zijn houd ik mij helemaal niet bezig met wat er in m’n nagellakken zitten. Wat voor schadelijke stoffen, is het op dieren getest enz.
Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich hier wel mee bezig houden.
Daarom heb ik toch besloten om de producten van SoloBioMooi te testen.

image

Benecos nagellakken zijn vrij van natriumlaurylsulfaat, aardolie, formaldehyde, DBP, tolueen en ftalaten (als je wilt weten wat deze stoffen zijn en waarom je ze niet in je make-up wilt hebben, lees dan de pagina:Deze ingrediënten liever niet ). 
In plaats van deze schadelijke toevoegingen gebruikt Benecos alleen maar natuurlijke ingrediënten die zacht zijn voor je huid en nagels terwijl de nagellakken toch zeer lang meegaan en hun briljante kleuren behouden. 
Deze Benecos nagellakken heeft een UV-remmer.
Vanwaar dit artikel?
Ik wil jullie ook even kennis laten maken met SoloBioMooi en de producten van het merk Benecos.
 
Binnenkort zullen jullie dus een aantal producten voorbij zien komen van SoloBioMooi.
Wil je nog veel meer informatie als dat ik hier boven heb gegeven, ga dan naar SoloBioMooi.nl.
2 thoughts on “Kennismaking met SoloBioMooi

  1. Sonja van de Sande 6 Jan, 2014 om 09:01 Reply

    Ben ook heel benieuwd! En wat fijn dat er ook “gezonde” producten te koop zijn!

  2. Pippi 8 Jan, 2014 om 11:32 Reply

    Klinkt interessant- ik kijk uit naar de artikelen

Geef een reactie

