Kiko online bestellen

Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik fan van het merk Kiko.
Voorheen was Kiko alleen in het buitenland verkrijgbaar, maaaaar vanaf nu niet meer!

Kiko heeft niet alleen nagellak, maar ook make-up, skincare producten en sinds kort ook haar producten.
De prijzen zijn ook nog eens redelijk budget.
Sinds kort is Kiko nu dus online te bestellen (dit kon al maar verzond nog niet naar Nederland) en verzend nu dus ook naar Nederland.
Het enige nadeel is dat je bestelling minimaal €25,- euro moet zijn.
Maar dit moet geen probleem zijn, Kiko heeft zulke leuke producten!
Dan de verzendkosten:
Bij een bestelling lager dan €49,- betaal je €7,90 aan verzendkosten.
Bij een bestelling hoger dan €49,- betaal je €3,- aan verzendkosten.
Meer weten over de verzendkosten e.d klik dan hier.
Ik zou zeggen ga naar de site van Kiko  en ga lekker rondneuzen.
Wie weet vind je wel wat leuks!
6 thoughts on “Kiko online bestellen

  1. Pippi 4 Jan, 2014 om 08:20 Reply

    Oei, wilde ik dit wel weten? Ik ga stiekem toch even kijken. En…. samen bestellen kan natuurlijk ook!

  2. Yvonne 4 Jan, 2014 om 10:16 Reply

    Kijk, hier word ik nu vrolijk van. Ik baalde er al steeds zo van, ga zeker een kijkje nemen nu:)

  3. Vera 4 Jan, 2014 om 11:44 Reply

    Kiko is echt een tof merk! Ik heb een aantal lakken, maar ben ook wel heel benieuwd naar de lipsticks 🙂

  4. Sonja van de Sande 5 Jan, 2014 om 19:58 Reply

    Ik was een paar maand geleden nog op de site, kreeg al nieuwsbrieven, maar opeens… Opeens zonder dat ik het wist, zie ik de tweet van Margriet! Dus… Handig!

  5. […] Zoals jullie een tijdje terug al konden lezen, verzend Kiko nu ook naar Nederland. Meer weten? Klik dan hier. […]

  6. […] Kiko online bestellen […]

Geef een reactie

