Light Tiffany

Ik heb nog niet alle Kiko lakjes laten zien uit m’n Satin Set.
Er moeten, naja moeten, ik wil jullie nog 3 lakjes eruit laten zien.
Vandaag revieuw ik, voor mij doen, de mooiste uit deze set.

#450 Light Tiffany:
Een mooie groene nagellak, met wederom shimmers erin.
De kleur is iedere keer anders in bepaald licht.
Hier boven zie je een foto met flits. Zie je hoe donker de kleur dan is?
Dekkend was deze nagellak in 2 dunne laagjes.
De droogtijd is lekker snel.
Deze kleur vind ik persoonlijk de mooiste uit deze LE set.
Eigenlijk zijn alle lakken uit deze set beauty’s.
De shimmers erin maken de lakken net anders dan anders.
5 thoughts on “Light Tiffany

  1. Lynsey 3 Jan, 2014 om 11:06 Reply

    Wat een mooie kleur! En leuke blog heb je, je hebt er een nieuwe volger bij via Bloglovin!

  2. NailTalk 3 Jan, 2014 om 11:16 Reply

    Ik vind 'm prachtig, echt een van mijn favo kleurtjes. En ik hou zo van shimmer!!

  3. Arletta 3 Jan, 2014 om 12:44 Reply

    Wauw heel mooi kleurtje.xx

  4. Yu Fan x 3 Jan, 2014 om 15:55 Reply

    Wat een prachtige lakje, jij hebt trouwens super mooie nagels! Ik volg je nu 🙂

  5. Sonja van de Sande 5 Jan, 2014 om 19:55 Reply

    Groen? En toch vind ik hem mooi! Had ik al op Instagram gezegd!

Geef een reactie

