Lawn Green

Kiko, ik ben er verliefd op.
Ze hebben zulke mooie lakken, zijn niet heel duur qua prijs, en de kwaliteit is ook nog eens goed.
Wat wil je nog meer?

Uhm, dat ze in Nederland een Kiko shop krijgen.
Kiko is op het moment alleen in het buitenland verkrijgbaar, wat erg jammer is.
Gelukkig kom ik zo nu en dan in Duitsland waar ze wel Kiko verkopen.
#449 Lawn Green:
De naam doet vermoeden dat het een groene kleur is.
Groen is voor mij ver te zoeken, ik vind het dus echt blauw!
Over deze kleur zijn uiteraard de meningen verdeeld.
Zoals ik al zei, ik vind het blauw.
Dekkend was het in 2 dunne laagjes.
Zie je de shimmers erin? Prachtig toch.
Dit vind ik wel een hele mooie kleur voor in ze zomer, maar ik ben eigenwijs en draag hem in de winter.
Met een mooie sneeuw nailart erop, moet het kunnen toch?
Ach, ik lak niet seizoens gebonden, en draag waar ik op dat moment zin in heb.
Wat vinden jullie? Is de kleur groen of blauw?
4 thoughts on “Lawn Green

  1. sonja van de Sande 2 Jan, 2014 om 08:40 Reply

    Vind dat een lak altijd kan… Juist een die niet matcht met je outfit, valt op!
    En je kunt Kiko nu ook online verkrijgen via de kikowebshop.eu

  2. AnitraX 2 Jan, 2014 om 15:40 Reply

    Het is voor mij turquoise 😉 een hele mooie kleur!

  3. Jouvence 2 Jan, 2014 om 21:35 Reply

    wauw, prachtige kleur ♥ xx

  4. NailTalk 3 Jan, 2014 om 11:17 Reply

    Erg mooi!!

Geef een reactie

