Kiko vs Barry M

Jullie weten inmiddels wel dat ik van de kleur blauw houd op m’n nagels.
Ik heb van Kiko en Barry M een mooie kleur blauw die veel op elkaar lijken.

In dit artikel ga ik ze met jullie vergelijken.

Barry M Blue Grape:
Heeft een hoog glans gehalte als finish.
Voor de rest zit er geen glittertje of shimmer in.
Hier kan je de volledige review lezen.
Kiko Cobalt Blue:
Heeft ook een hoog glans gehalte als finish.
Hier zitten wel heel subtiele shimmers in.
Lees hier de volledige review.
Maar welke van de 2 zou ik eerder kiezen?
Barry M is net iets donkerder van kleur, en valt zo dus nog meer op, op je nagels.
Ik zou persoonlijk dus voor de Kiko gaan, deze is net iets subtieler en de shimmers erin maakt de lak nog mooier.
Voor welke lak zouden jullie gaan?
5 thoughts on “Kiko vs Barry M

  1. AnitraX 1 Jan, 2014 om 09:57 Reply

    Ik zou toch voor de Barry M gaan omdat die net iets harder is wat kleur betreft.
    En heel toevallig heb ik deze vorig jaar (raar om vorig jaar te zeggen nog 😉 )in Engeland gekocht heb omdat hij er echt uit knalde tussen alle andere kleuren.

  2. Pretty-nailpolish 1 Jan, 2014 om 11:04 Reply

    Ik zou voor die van Barry M gaan, de kleur is net iets feller en het lijkt ook alsof hij een mooiere glans heeft.
    Leuk artikel!

  3. Pippi 1 Jan, 2014 om 11:18 Reply

    Kiko- want die heb ik binnenkort in huis:)
    Maar als ware nagellakverslaafde moet ik Grape natuurlijk ook hebben!

  4. Esmee van der Meer 1 Jan, 2014 om 11:28 Reply

    leuke lakken!! die van barry m vind ik net iets mooier aangezien ik de gans net wat sterker vind!! jammer dat de lakken zo moeilijk te verkrijgen zijn…
    XOXO esmee

  5. robin 1 Jan, 2014 om 12:36 Reply

    ik vind die van Barry M net iets mooier =)

Geef een reactie

