Happy New Year!

Happy New Year!
Hebben jullie een leuke avond/nacht gehad?
Lekker uitgeslapen?

Mijn oud en nieuw was gezellig.
Samen met Sebas lui voor de tv gehangen.
Wat te drinken erbij en lekkernijen uiteraard!
Via deze blogpost wil ik al m’n volgers bedanken.
Sinds April 2013 ben ik mijn blog begonnen.
Inmiddels ben ik 56 bloglovin volgers rijker, heb ik bijna 1000 volgers op twitter en m’n instagram account groeit ook met de dag.
Ik wil jullie ontzettend bedanken, en hoop dat jullie mij ook dit jaar zullen blijven volgen.

 

3 thoughts on “Happy New Year!

  1. AnitraX 1 Jan, 2014 om 15:43 Reply

    Dat 2014 deze cijfers alleen maar met worden! Proost! Xxx

  2. Danielle K 1 Jan, 2014 om 16:40 Reply

    Gelukkig nieuw jaar!

    x

  3. jewelyz 1 Jan, 2014 om 16:48 Reply

    Leuk om te lezen en nog de beste wensen!

Geef een reactie

