Dark Cherry

Vandaag een mooie aubergine kleur nagellak online van Kiko.
Jullie zijn de swatches van Kiko toch nog niet zat?


Aangezien ze de laatste tijd veel voorbij komen, maar de lakken uit de satin set zijn ook zo mooi.
Deze moet ik gewoon met jullie delen.

#446 Dark Cherry:
Hoe leuk is deze naam!
Het past ook echt bij de kleur van deze nagellak.
Een mooie diep paarse kleur, oftewel aubergine.
Ook deze kleur bevat hele lichte shimmers erin.
Is het geen beauty?
Dekkend was het al in 1 laagje, maar ik bracht er 2 aan.
De droogtijd is ook redelijk snel.
Deze kleur behoort nu toch wel tot een van m’n favoriete, ja dat favoriete lijstje wordt op deze manier wel erg lang…hihi
Ik zeg het nogmaals tegen jullie:
Als jullie een Kiko shop tegen komen in het buitenland neem dan zeker een kijkje.
Deze satin set is een LE dus deze zal snel uitverkocht zijn denk ik.
Wat vinden jullie van deze kleur?
En van het merk Kiko?
3 thoughts on “Dark Cherry

  1. Pippi 31 Dec, 2013 om 09:26 Reply

    Mooi! Ik kan niet wachten tot ik op 18/1 mijn Kiko doos met Satin lakjes krijg:)

  2. Sonja van de Sande 1 Jan, 2014 om 10:01 Reply

    Prachtige lak… Heb nog geen 1 Kiko gezien die niet mooi is!

  3. NailTalk 3 Jan, 2014 om 11:19 Reply

    Echt een prachtig lakje zeg, wauw!

Geef een reactie

