Oud en nieuw nailart ideeën

Kerst is weer voorbij en we maken plaats voor de jaarwisseling.
Daar horen natuurlijk leuke nagels bij.

Zoals sommige van jullie misschien weten ben ik niet zo goed in stempelen.
Toch heb ik m’n stamping plates weer te voorschijn gehaald en ben aan de slag gegaan.
Bij oud en nieuw denk ik aan champagne, en wat zit er in champagne? Juist bubbles.
Ik had dus een stamping plate (full) waar allemaal cirkels door elkaar stonden.
Deze plate deed me denken aan bubbles van de champagne.
Voor de rest heb ik nog een simpele stripes nailart gemaakt.
De basis is rood, daarover heen heb ik met een goude, rosé en zilveren lak stripes gemaakt.
Jammer alleen dat de verschillende kleuren niet goed uitkomen op de foto.
Hoop dat jullie er iets aan hebben!
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling!
5 thoughts on “Oud en nieuw nailart ideeën

  1. Sonja van de Sande 30 Dec, 2013 om 09:28 Reply

    Je ziet het bijna niet lieverd… Zo jammer, want ik geloof goed dat je je best hebt gedaan, maar door lichtinval op je nagels is het nihil! ❤

  2. Daphne Dailynailsart 30 Dec, 2013 om 09:36 Reply

    Ja i know. Ik kreeg het met geen mogelijkheid goed op de foto. Dit waren de beste…

  3. margriet kuper 30 Dec, 2013 om 10:55 Reply

    ik ga morgen denk ik ook weer eens aan t stempelen. even zoeken of ik nog leuke oud en nieuw plates heb

  4. jewelyz 30 Dec, 2013 om 10:58 Reply

    Leuke voorbeelden!

  5. Viv Nailarts 30 Dec, 2013 om 18:03 Reply

    Ik heb even mijn neus op het scherm gedrukt en toen zag ik het! Leeeuheeeuk!

Geef een reactie

