Nailart-Addict time

Eindelijk is Viviana weer beter!
Dus dat betekent dat het maandelijkse artikel van haar weer door gaat.
Lezen jullie mee?

‘Nou, hehe eindelijk dan weer eens een laatste maandag van de maand nailart.
Ja, ik was even niet in staat om een nailart voor jullie te maken.
Na ruim een maand te etteren met een griep- verkoudheid-longontsteking-griep.
Ben ik eindelijk weer op de been.
En dan is het vandaag ook de laatste maandag van het jaar.
Wat een gek idee he, dat we over een paar dagen al in tweeduizendveertien zitten.
Dit keer kreeg ik van Daphne het woord (of  de woorden) oud en nieuw als thema voor de nailart.
Hoe leuk!
Ik had totaal nog geen idee wat ik ging maken totdat ik mijn spulletjes pakte en mijn oog op twee mooie lakken viel die ik nog bij mijn verzameling untried lakken zag staan. (Die verzameling wordt alleen maar groter hoor hihi)
Eerste pakte ik Kiko 374 voor de basiskleur.
Dit jaar wilde ik niet weer zwart gebruiken als basis, dus ging ik voor een hele donker bruine met een bescheiden glittertje.
Maar met oud en nieuw moet ik schitteren (vind ik zelf), dus moetst ook een glitterfestein op, en viel mijn ook op essence Not Punky nor Funky uit de Be Loud LE.

 

Wow ik kan je zeggen, als je niet veel tijd hebt, lak je nagels met een donkere kleur en doe er Not Punky nor Funky op en je ben klaar voor het feest. ‘

 

Hoe leuk zijn ze? Ik vind ze super en ook nog heel feestelijk. 
De verschillende kleuren glitters doen me denken aan al dat mooie sier vuurwerk.
 
Dankjewel voor dit artikel Viviana.
Nemen jullie ook een kijkje op haar blog.
One thought on “Nailart-Addict time

  1. Sonja van de Sande 30 Dec, 2013 om 08:10 Reply

    Dat is een mooie nailart!

Geef een reactie

