My life in pictures #1

Eindelijk heb ik genoeg foto’s gemaakt de afgelopen week voor een my life in pictures artikel.
Dus ga er lekker voor zitten, en kijk wat ik afgelopen week heb gedaan.

Afgelopen maandag ben ik naar de stad gegaan met Sebas om de laatste kerst inkopen te doen. (Geen foto’s van).
Lekker alle winkels in gegaan en met leuke aankopen naar huis gegaan (kerst cadeau’s).
Dinsdag was voor mij een luie dag, ik moest m’n energie sparen voor de komende dagen.
Sebas is wel op pad gegaan.
Kerst cadeau shoppen voor mij.
In de avond hebben we de gourmet tevoorschijn gehaald en lekker gegeten samen.
Sebas gaf me een cadeautje van de douglas.
Ik dacht dus dat ik een lekker luchtje zou krijgen, wat koop je anders bij de douglas?

 

Toen ik het open maakte, ging m’n hart sneller kloppen, er zat geen luchtje in maar, maar liefst 4 nagellakjes.
2 van chanel #559 Frenzy en #583 Taboo.
2 van NYX  Fairy Dust en Indigo Blue.

 

O.M.G!!! Ik was zooo blij!
Het leuke van alles is dat hij de kleuren helemaal zelf gekozen heeft.
1ste kerstdag gingen we naar mijn ouders.
Ik zou daar een 3 gangen menu klaar maken.
Voor gerecht:
Zelf gemaakte courgette soep en kaas stengels.

 

Hoofdgerecht:
Spruiten, varkenshaas, witlof een aardappeltjes (geen idee hoe die dingen heten)

 

Nagerecht:
Brownie met ijs en stoofpeertjes.

 

Van m’n ouders heb ik de LE Sugar Mat gekregen van Kiko. Happy me!

 

2de kerstdag hebben we lekker lui gedaan.
Vrijdag een dagje Den Haag met mama.
Ik heb haar als kerst cadeau Moscow on Ice gegeven.
De voorstelling was pas in de avond dus we zijn overdag gaan shoppen.
Afgelopen maandag had ik al hele mooie laarzen van Ugg gezien maar niet gekocht.
Hallo! Ze waren best prijzig!

Maar in Den Haag in de bijenkorf zag ik ze dus weer staan met 50% korting!

Ja dan laat ik ze niet staan!
Nu heb ik eindelijk goede waterdichte laarzen!.
Uiteraard nog wat gegeten bij de mac, wat gedronken bij de la place en in de avond in scheveningen een hapje gegeten.
Moscow on Ice was erg gaaf om te zien!

 

Ik was rond 12 uur thuis en ben gelijk naar bed gegaan.
Gisteren was dan het 2de kerst cadeau aan de beurt voor mama, papa en Sebas.
We gingen namelijk naar de Jungle Book de muscial!
Eenmaal bij mij thuis hebben we lekker chinees gegeten.
Zo dit was mijn week.
Wat vinden jullie?
Moet ik dit artikel vaker doen?
6 thoughts on “My life in pictures #1

  1. Pippi 29 Dec, 2013 om 11:10 Reply

    Ja, vaker doen!

    Met de kerst ben ik ook verblijd met nagellakjes die mijn man helemaal zelf had uitgezocht:)
    Maar wij hebben verder niks gedaan!
    Oh ja, die aardappels heten pommes duchesse- lekker.

  2. Stephanie 29 Dec, 2013 om 11:51 Reply

    Ah die nagellakjes van chanel zijn zo mooi!

  3. Soraya Khaled 29 Dec, 2013 om 17:47 Reply

    Oh, die lakjes!!!
    De laarzen vind ik trouwens ook erg mooi.

  4. Sonja van de Sande 29 Dec, 2013 om 18:29 Reply

    Ik wilde ook lakjes heb allerlei hints laten vallen… Ook een keer gezegd zo'n fotostudio te willen, maar damnnnn heeft hij die gekocht! Help! Mijn man doet super lief hoor, maar koopt al 12,5 jaar lang het verkeerde… De meest hilarische was twee jaar na mijn zwangerschap met moederdag een voedings bh… Jank!

  5. Arletta 29 Dec, 2013 om 19:37 Reply

    Leuk om te zien! Super veel lakjes heb je gehad, mazzel! Mensen kopen voor mij geen nagellak als cadeau omdat ze nooit weten of ik de kleur al heb haha. Je laarzen zijn echt superleuk en dat met 50% korting! xx

  6. Taboo | dailynailsart's Blog 31 Jan, 2014 om 05:51 Reply

    […] wel weten heb ik met de kerst 4 prachtige nagellakken gekregen van m’n vriend Sebas. Hier kan je het terug lezen. Vandaag review ik Taboo van […]

Geef een reactie

