Ask me Anything – antwoorden

Laatst plaatste ik een Ask me Anything artikel. In dat artikel bij de comments kon je vragen aan mij stellen.
Vandaag beantwoord ik deze vragen.

3 personen hadden een reactie achter gelaten met meerdere vragen.
Sommige daarvan vond ik zulke leuke originele vragen!
Met bepaalde vragen had ik wel wat moeite maar ik ben eruit gekomen.
Wat vind je zelf de leukste nailart om te maken :
Watermarble is toch wel een van m’n favoriete nailarts om te doen.
Het kost wat tijd en rotzooi maar het resultaat is zo leuk.

 

Wat is jouw mooiste nailart die je ooit hebt gemaakt:
Deze is voor mij toch wel een van m’n favoriete nailarts.

Maar nu ik wat langer bezig ben met nailart heb ik nog 2 nailarts die ik toch ook wel het mooist vind.
Namelijk een braided nailart.

En uiteraard een watermarble.

 

Hoe ben je begonnen met nailart :
Ik was altijd al wel bezig met m’n nagels, verschillende kleuren op m’n nagels e.d.
Toen bedacht ik me, er moet meer kunnen dan alleen nagels lakken.
Dus google was m’n beste vriend. Ik heb nooit een YouTube filmpje gekeken, ik ben gewoon nailarts na gaan maken vanaf een foto.
Wat zijn je favoriete merken :
Catrice, safari en essence overheersen toch wel m’n stash.
Sinds ik bekend ben met P2 en Kiko behoren die echt tot m’n juweeltjes in m’n stash.

 

Welke merken wil je graag in je stash :
Ik heb een paar China Glaze lakken, daar wil ik er graag nog meer van.
Opi heb ik nog niet,en die zou ik ook graag nog aan m’n stash willen toevoegen.

 

Hoe berg je alles op :
Verklaar me voor gek, maar ik heb geen helmer. ( Staat op verlanglijstje ).
Al m’n lakken heb ik in m’n kast staan.

 

Welke topcoat gebruik je :
Voorheen gebruikte ik de topcoat van herome. Sinds ik duri heb gebruik ik die.
Als je zelf een eigen nagellak merk zou hebben, hoe zou die heten :
Ik denk dat ik dan ga voor DailyNails.
Wat voor soort lakjes en LE’S zou je dan maken :
Ik denk dat er veel holografische lakken en crème lakken in zullen komen.
Voor een LE zou ik gaan voor glitters.
Zo dat waren de vragen, ik vond het erg leuk om te doen.
Wie weet komt er over een tijdje wel weer een Ask me Anything artikel.
3 thoughts on “Ask me Anything – antwoorden

  1. onlinebeautymagazine 28 Dec, 2013 om 18:56 Reply

    Leuk om te lezen. Je hebt een hele leuke blog ook!

  2. Pippi 29 Dec, 2013 om 11:13 Reply

    “Er moet meer kunnen dan alleen nagels lakken”- ik snap het zo goed, maar toch neem ik de moeite niet. In 2014 dan maar een poging wagen?

  3. Daphne Dailynailsart 29 Dec, 2013 om 11:14 Reply

    Ja zeker doen! Al begin je met striping tape. Kom je ook al een eind.

Geef een reactie

