Kiko Mirror effect

Voor sinterklaas kreeg ik van Sonja een groene nagellak van Kiko Mirror effects.
Ik was verkocht van dat lakje…zo mooi!

Dus laatst toen ik in de Kiko shop was nam ik nog 2 mirror effect lakjes mee.
Vandaag laat ik jullie de blauwe kleur zien.
#625:
Het fijne van deze lak is, is dat het dekkend was in 1 laagje.
Jammer alleen dat het streept.
Het streept niet overdreven en je kan het enigszins verdoezelen met topcoat.
Het is echt puur een blauwe lak met een mooi mirror effect.
Bij deze nailart:
Heb ik dit Kiko lakje als basis gebruikt.
Ik heb weinig te zeggen over deze nagellak.
De foto’s zeggen voldoende toch?
5 thoughts on “Kiko Mirror effect

  1. Sonja van de Sande 26 Dec, 2013 om 08:37 Reply

    Prachtig… Dit is ook nog eens een wauwza kleurtje!

  2. jewelyz 26 Dec, 2013 om 10:48 Reply

    Wauw, geweldig mooi lakje!

  3. AnitraX 26 Dec, 2013 om 19:22 Reply

    Oh wauw! Wat een geweldig kleurtje en een mooie lak! ❤

  4. AnitraX 26 Dec, 2013 om 19:22 Reply

    Oh wauw! Wat een geweldig kleurtje en een mooie lak! ❤

  5. Pippi 29 Dec, 2013 om 11:14 Reply

    Ik dacht gelijk WOW- maar dat heeft iedereen al gezegd. Wat een mooi lakje en en perfecte basis voor winternailart:)

Geef een reactie

