Blue Grape

Vorige week ontving ik mijn eerste Barry M lakje van BonBeauty shop.
BonBeauty stuurde mij dit lakje op voor een review.

Dit is m’n eerste lakje van Barry M.
Ik had er al veel over gehoord, en was dus erg enthousiast toen ik de enveloppe open maakte.
De laatste tijd ben ik nogal van de blauwe kleuren op m’n nagels.
Dus m’n hartje ging sneller kloppen toen ik zag dat m’n eerste Barry M lak de kleur blauw had.
Blue Grape #318:
Gelly Hi-Shine zoals op het flesje staat.
Dit zou dus betekenen dat het een hoog glans gehalte heeft als finish.
Nou en of dat het een mooie glans als finish heeft.
Met 2 dunne laagjes heb je een mooie en goede dekking.
De droogtijd is ook redelijk snel.
Het aanbrengen ging ook erg fijn, al was het wel even wennen.
Het kwastje is namelijk vrij smal, ik ben wat bredere kwasten gewend.
Wat er wel fijn aan is, is dat je mooi strak langs je nagelriemen kan lakken.
Blue Grape bevat 10ml en is te koop bij de BonBeauty shop voor €5,34.
4 thoughts on “Blue Grape

  1. jewelyz 24 Dec, 2013 om 07:27 Reply

    Wauw, prachtige kleur en shiny!

  2. Sonja van de Sande 24 Dec, 2013 om 18:26 Reply

    Hoe blauw wil je het hebben?

  3. femketje 25 Dec, 2013 om 12:55 Reply

    oeh pretty kleur 😀
    merry xmas :3

  4. Yvonne 26 Dec, 2013 om 11:54 Reply

    Mooie kleur, hij ziet er echt goed uit op je nagels;) Fijne feestdagen!

Geef een reactie

