Weekoverzicht #5

Het is weer zover.
Tijd voor de weekoverzicht.

In dit artikel vind je alle artikelen terug die de afgelopen week online zijn gekomen.
Maandag:
Een prachtige kleur blauw van Kiko.
Ik ben echt weg van deze kleur.

 

Dinsdag:
Ask me Anything.
In de comments bij dat artikel mag je vragen stelllen.
Ik zal deze in een artikel beantwoorden.

 

Woensdag:
Wederom een mooie Kiko nagellak.

 

Donderdag:
De Gold Topper van de nieuwe LE van essence.

 

Vrijdag:
Kerst nailart tutorial.

 

Uiteraard staan er weer links bij zodat je het artikel terug kunt lezen.
4 thoughts on “Weekoverzicht #5

  1. Esmee van der Meer 22 Dec, 2013 om 08:43 Reply

    leuke lakjes en een mooie nail art deze week!!
    je hebt mooie nagels en nagelriemen, wat gebruik je hiervoor?
    XOXO esmee

  2. Daphne Dailynailsart 22 Dec, 2013 om 10:33 Reply

    Ik gebruik duri rejuvacote en nagelolie en hand crème

  3. Danielle K 22 Dec, 2013 om 18:13 Reply

    Mooie lakjes en nail-art allemaal!
    Ik heb je ook genomineerd voor de liebster award, Ik wist niet of je al een keer genomineerd was, als je nog niet genomneerd was, danheb ik je nu genomineerd 🙂 http://madebydanielle.blogspot.nl/2013/12/liebster-award-1.html

    Liefs, Danielle

  4. Daphne Dailynailsart 22 Dec, 2013 om 19:01 Reply

    Ik ben idd al een keer genomineerd. Maar thnx anyway!

Geef een reactie

