Reacties op modereren

Hallo, ik heb even een uitleg artikel voor jullie waarom de reacties op m’n blog op modereren staat.

De laatste tijd merk ik dat er bepaalde personen zijn (die met naam reageren) die denken alles beter te weten.
Deze personen zorgen ervoor dat andere (lieve) lezers niet meer reageren op m’n blog.
Ik ben er niet van gecharmeerd dat er ‘ruzie’ ontstaat doordat die ene persoon eerder reageerd als de ander.
Begrijp me niet verkeerd, commentaar, tips etc zijn welkom en dat zie ik als ‘opbouwende kritiek’.
Maar je kan ook te ver gaan met je mening geven!
Ook krijg ik ineens haat reacties, die niks te maken hebben met m’n blog.
Deze reacties zijn echt persoonlijk tot mij gericht.
Door al deze reacties, vind ik het bloggen niet meer leuk!
Moet ik die ene reactie wel publiceren, waardoor de andere ‘lieve’ lezeressen niet meer reageren…
Ik weet het niet.
Maar die soort van ‘opbouwende kritiek’ reacties vind ik nog niet eens het ergste.
De haat reacties die gaan me echt te ver..
Is dit de jaloezie van die persoon?
Dan ook nog anoniem reageren…. hmm als je een probleem heb met mij (persoonlijk) wees dan een sterk persoon en mail mij direct.
Nu dat de reacties op modereren staan wil niet zeggen dat ik jullie reacties niet publiceer.
Dit doe ik puur om de negativiteit van m’n blog te houden.
Ik hoop dat jullie dit alles begrijpen.
Liefs…
7 thoughts on “Reacties op modereren

  1. Tessa 20 Dec, 2013 om 11:13 Reply

    Dat is logisch meid! Het is logisch dat je je reacties op modereren zet. Gewoon blijven bloggen 🙂

  2. Estelle 20 Dec, 2013 om 11:47 Reply

    Ik snap het helemaal! Gewoon op modereren zetten die handel en de haatreacties negeren 🙂 Daar heb je ze het best mee! ^_^

  3. Sonja van de Sande 20 Dec, 2013 om 12:13 Reply

    Ik snap dat niet… Waarom nou persoonlijk worden? Het is een beautyblog,… Als je problemen hebt, ga in therapie!

  4. Mirne 20 Dec, 2013 om 12:45 Reply

    Groot gelijk heb je hoor!

  5. Danielle K 20 Dec, 2013 om 16:14 Reply

    Ik vind dat je groot gelijk hebt dat je het op modereren hebt gezet, ga zo door met bloggen!

    x

  6. margriet kuper 20 Dec, 2013 om 17:47 Reply

    vervelend dat het zo moet maar je hebt helemaal gelijk hoor..

  7. Esmee van der Meer 21 Dec, 2013 om 09:33 Reply

    wow!! die haat reacties, dat vind ik echt erg, ik zit nu helemaal te denken. waarom, waarom moet het altijd zo!!
    iemand start een blog om zijn of haar mooie creaties te delen en dan krijg je dit!!
    ik hoop dat het beter gaat worden!! ik blijf je absoluut volgen en hoop dat het stopt.
    XOXO esmee

Geef een reactie

