Metal Glam- Gold Topper

De LE Metal Glam ligt al een tijdje in de schappen.
Deze LE zag er erg belovend uit…maar helaas…

Ik zag swatches bij een andere blogger van de metal glam lakken.
Teleurgesteld was ik, de lakken strepen enorm. Dat betekend voor mij dat ik ze niet tot weinig zal gaan dragen.
De lakken zelf zijn wel fijn om te stempelen, maar hier ben ik ook geen ster in.
Dus ik liet de lakken staan en nam alleen de Gold Topper mee.
01 Steel-Ing The Scene:
Het is een topper, dat houd in dat je het aanbrengt over een andere (dekkende) nagellak.
De gold topper bevat geen glitters, maar een soort van flakies.
Het is dus net alsof je stukjes folie op je nagels hebt.
Over de zwarte lak vond ik hem erg mooi, maar toch was ik benieuwd hoe het over een lichtere lak zou zijn.
Met een nude lak is het net wat subtieler, zachter.
Ik ben van mening dat deze topper over elk gewenste lak kan, en zo dus iedere keer een ander resultaat geeft.
3 thoughts on “Metal Glam- Gold Topper

  1. Pippi 19 Dec, 2013 om 07:01 Reply

    Ik heb slechts drie lakjes kunnen bemachtigen:( Maar ik ga vandaag weer op zoek. Deze topper wil ik ook!

  2. AnitraX 19 Dec, 2013 om 08:49 Reply

    Ik heb ze als het goed is allemaal 😉 er is er nog 1 onderweg. Vorige jaar heb ik de 24k setje van Zoya gekregen van manlief en op de 1 of andere manier gebruik ik die bijna niet omdat ik dat “zonde” vind. Dus toen ik deze kreeg een hem probeerde was Ik gelijk verliefd en heb ik een reserve gekocht zelfs. Iets wat ik nog nooit gedaan heb 😮 en hij is mooi op elke lak!

  3. Sonja van de Sande 19 Dec, 2013 om 19:34 Reply

    Mooie lakkies! En ja ik heb ook een echte van OPI, maar ben blij met deze. Alhoewel ik hem erg gelig vind (echt goud is wat roziger!)…

Geef een reactie

