Rose coral

Zoals jullie inmiddels weten heb ik de LE van Kiko namelijk de Satin set.
Hier zitten 8 prachtige lakken in.
Degene die ik tot nu toe heb geswatched…wauw!

Iedere kleur in de Satin set bevatten hele subtiele zilveren shimmers.
Je ziet ze niet overduidelijk, maar net genoeg om iets extra’s toe te voegen aan de kleur.
Rose coral #444
Ik zelf zou niet direct deze kleur kopen, maar waarom niet Daphne?
De kleur is echt prachtig.
Deze kleur kan als mooie basis dienen voor een nailart.
Op zichzelf is de kleur ook al prachtig.

Dekkend was het in 1 laagje al, maar ik bracht er zoals gewoonlijk 2 aan.
De droogtijd is ook lekker snel.

 

Deze lak zal ik ongetwijfeld vaak gebruiken, net als alle andere kleuren uit deze set.
Ze zijn zooo mooi.
Tot nu toe nog steeds geen spijt dat ik deze LE heb gekocht.
Als jullie in een Kiko shop zijn en je ziet deze LE, zeker mee nemen!
2 thoughts on “Rose coral

  1. Sonja van de Sande 18 Dec, 2013 om 06:30 Reply

    Supermooi, ik vind de kleur prachtig!

  2. Pippi 18 Dec, 2013 om 07:59 Reply

    Koraal is zo'n kleur die ik nooit gebruikte tot ik het op een dag probeerde- staat eigenlijk best mooi. Dus ik kan niet wachten tot ik deze schoonheid ook op kan!

Geef een reactie

