Ask me anything

Vandaag een Ask me Anything artikel.
Een artikel anders dan anders.

Ik krijg via twitter en mail e.d veel vragen.
Deze vragen verschillen van persoonlijk tot nagel gerelateerde vragen.
Waarom dit artikel?
Jullie mogen in de comments vragen stellen.
Maakt niet uit wat voor vraag en ik zal deze in een volgend artikel beantwoorden.
Ook wil ik graag van jullie weten:
Wat vinden jullie van m’n blog?
Wat zouden jullie graag willen lezen?
Zijn er nog requests, qua nailart tutorials e.d
Ik zie jullie vragen e.d graag tegemoet.
3 thoughts on “Ask me anything

  1. AnitraX 17 Dec, 2013 om 08:20 Reply

    Wat vind jezelf de leukste nailart om te maken? En welke vind je de mooiste die je ooit gemaakt hebt?

  2. Pippi 17 Dec, 2013 om 11:15 Reply

    Hoe ben je begonnen met nailart, wat zijn je favoriete merken, welke merken wil je graag in je stash, hoe berg je alles op, welke top coat gebruik je…..

  3. Danielle K 17 Dec, 2013 om 17:25 Reply

    Als je zelf je eigen nagelmerk zou hebben hou zou je het noemen, wat voor soort lakjes en LE's zou je dan maken?

    x Danielle

Geef een reactie

