Cobalt blue Kiko

Blauw is toch wel een van m’n favoriete kleuren, qua kleding en que nagellak.
Deze mooi lak van Kiko zat ook in de Satin set die ik laatst kocht.

Cobalt blue #448:
Hierin zit heel subtliele zilveren shimmers in.
Je ziet ze bijna niet, maar toch net genoeg.
Dekkend was deze lak al in 1 laagje, maar jullie kennen mij inmiddels ik bracht 2 laagjes aan.
Deze kleur heeft echt 3 dagen goed op m’n nagels gezeten.
Na deze 3 dagen vond ik het wel weer tijd voor een nieuwe kleur.
Deze kleur blauw is wel écht blauw.
Hij valt ontzettend op maar daar houd ik wel van.
Kiko is helaas niet verkrijgbaar in Nederland.
Mocht je ooit een Kiko shop tegen komen in het buitenland neem dan zeker een kijkje.
De kwaliteit is echt goed van dit merk.
6 thoughts on “Cobalt blue Kiko

  1. Pippi 16 Dec, 2013 om 07:31 Reply

    Wat prachtig!
    Toevallig heeft mijn vriendin die altijd nagellak voor me haalt in Duitsland, deze LE voor me gevonden.

  2. Sonja van de Sande 16 Dec, 2013 om 08:29 Reply

    Mooi…

  3. Viv Nailarts 16 Dec, 2013 om 09:39 Reply

    Wauw wat mooi! Echt een plaatje!

  4. Viv Nailarts 16 Dec, 2013 om 09:39 Reply

    Wauw wat mooi! Echt een plaatje!

  5. margriet kuper 16 Dec, 2013 om 16:19 Reply

    hij is heel mooi..hou ook van die kleuren…

  6. AnitraX 17 Dec, 2013 om 08:22 Reply

    <3 wat een mooie knal blauw!

Geef een reactie

