Glitter Nails

Vandaag heb ik weer een nailart tutorial voor jullie.
Ik denk dat deze nailart best geschikt is voor de feestdagen.

Wat heb je nodig:
– safari #267
– p2 lost in glitter (paars)
– base en top coat
– schaartje
– striping tape
Stap 1:
Lak je nagels met een base coat.
Lak daarna je nagels met safari #267.

 

Laat het heel goed drogen.
Het beste is zelfs de dag ervoor.
Waarom? We gaan aan de slag met striping tape. Als je nagels nog wat nat zijn trek je met de striping tape zo je nagellak weg.
Stap 2:
Knip een aantal stukken striping tape.
Plak ze dan diagonaal op je nagels.

 

Stap 3:
Plak nu stukjes striping tape ook diagonaal op je nagels, in de tegenovergestelde richting als net.

 

Stap 4:
Lak dan de P2 lost in glitter ( of een andere glitter lak) over de striping tape die op je nagel zit.

Haal dan, terwijl je nagel nog nat is, de striping tape eraf.

Dit alles herhaal je met iedere nagel.
Even aflakken met topcoat en klaar!

 

Wat vinden jullie er van?
One thought on “Glitter Nails

  1. Pippi 14 Dec, 2013 om 13:42 Reply

    Mooi! Eerlijk gezegd verzet ik me een beetje tegen nailarten omdat ik zo onhandig ben. Maar ik ga toch maar eens van die tape kopen, want dit moet ik toch kunnen.

    En jaaaaaaa- ik heb die prachtige paarse lak!

Geef een reactie

