Kiko #443 Rose Taupe

Gisteren konden jullie in m’n shoplog van Kiko lezen dat ik maar liefst 10 lakjes rijker ben.
Ik kocht onder andere de LE set: Satin.

Uiteraard wilde ik weten hoe deze lakken er uit zouden zien op m’n nagels….
Welke kleur zal ik beginnen, keuzes keuzes keuzes.
Dus besloot ik om gewoon met de eerste in de doos te beginnen.
Dat is #443 Rose Taupe.
De kleur is echt heel mooi!
Op het ene moment heeft het echt een rose kleur, de andere keer meer bruin. Of taupe.
Dekkend was het eigenlijk al in 1 laagje.
Toch bracht ik er 2 aan.
Noem het maar macht der gewoonte.
Ook zitten er hele lichte zilveren shimmers in. Op de foto’s zijn ze niet duidelijk te zien.
Deze shimmers zorgen er toch voor dat de finish net iets meer glanzend is.
Vandaar ook de naam van de set: Satin.
Met deze 8 lakjes die in de set zitten ben ik echt heeeeel blij mee.
Ben nog nooit zo blij geweest met een aankoop.
Jullie zullen de komende tijd dus veel Kiko voorbij zien komen.
2 thoughts on “Kiko #443 Rose Taupe

  1. Pippi 12 Dec, 2013 om 13:14 Reply

    Wat een prachtig kleurtje. Ik vind het zo jammer dat ik deze LE niet heb:(

  2. MissPinkyNails 12 Dec, 2013 om 15:46 Reply

    Het is een mooi lakje!

Geef een reactie

