Kiko shoplog

Gisteren ben ik weer mee geweest naar de groothandel met m’n moeder.
Ik wist al dat er daar in de buurt een dm zat.
Gisteren vroeg ik me dus af: zit er ook een Kiko shop in dat winkelcentrum.

Daphne, Daphne, Daphne… je bent er al een keer of 5 geweest.
Nu pas vraag je je af of er een Kiko shop zit.
Vol goede hoop liep ik naar de plattegrond. Jaaaaaa! De Kiko zit hier ook.
Even op m’n gemak rond gekeken.
Mama die heeft wat gekocht voor me, die gaat onder de boom…dus daar moet ik nog op wachten. Straks meer hierover.
Door naar de DM, niet veel bijzonders.
Zag wel een mooi P2 lakje, maar Daphne dacht na en nam hem niet mee. In plaats daarvan liep ik, ja echt!, met lege handen de DM uit.
Hop weer terug naar de Kiko!
Daar kocht ik dit mooie Satin set. 8 mooie lakjes. Deze koste €19,90.

 

Ze hadden ook zo een zelfde set maar dan de Sugar Mat set.
Deze kocht mijn moeder dus voor mij, de eerste keer dat we de Kiko inliepen.
Yups…deze gaat onder de boom!
Nu denken jullie vast, ook niet leuk dat je weet wat je krijgt.
Mijn moeder weet anders niet wat ze moet geven, en met deze mooie set die ze heeft gekocht weet ze dat ze me er heel blij mee maakt!
Gisteren zagen jullie het groene mirror lakje voorbij komen van Kiko.
Deze kreeg ik van de lieve Sonja. Ik vond de lak zo mooi dat ik dus besloot om er zelf nog 2 te kopen.

 

Ik heb gekozen voor een paars/roze kleur en een blauwe.(€2,90 p.s)
Voor de rest kocht ik ook nog een lipstick.  (€7,50)

 

De Satin set ben ik toch wel het meest blij mee. De lakken zien er zo mooi uit.
De doos zelf ook al.

 

Reken is uit, €2,90 p.s en deze set voor €19,90 voor 8 lakken.
Is geen grote besparing maar toch!
Uiteraard hebben we ook nog even bij de Starbucks koffie gedronken.
Zoals sommige misschien van mij weten, vaak sta ik als een ‘josti’ op de foto.

Yups! That’s me, like it or not!

One thought on “Kiko shoplog

  1. MissPinkyNails 11 Dec, 2013 om 12:29 Reply

    Mooie lakken en inderdaad die mirror lakken zijn echt ❤

Geef een reactie

