Kiko Mirror

Sinterklaas is het land alweer uit.
De kerst verlichtingen en versieringen zijn weer van zolder gehaald.
Ondanks dat ik niks aan sinterklaas deed, heb ik toch een klein cadeautje gehad.

Thnx sinter Sonja.
Ik ontving dit mooie lakje van Kiko met een leuke kaart inclusief gedicht.
Wat is ze toch een schat!
Kiko #627
Het is een mooie groene kleur.
Het effect… een echte mirror.
Het heeft een mooie glans als finish.
Ondanks dat het een beetje streept ben ik echt fan van dit lakje!
Het lijkt een beetje op een metal finish, maar dan veeeeeel mooier!
Ik vroeg mezelf af hoe deze mooie lak eruit zou zien met een matte finish.
Zoals je ziet, super!
Je kan er dus alle kanten mee op!
Helaas is Kiko niet in Nederland verkrijgbaar, dus de Kiko lakjes die ik heb ben ik extra zuinig mee.
Nogmaals bedankt voor deze mooie lak Sonja.
6 thoughts on “Kiko Mirror

  1. Sonja van de Sande 10 Dec, 2013 om 06:50 Reply

    Graag gedaan lieverd, hij staat supermooi bij je! Xxx

  2. jewelyz 10 Dec, 2013 om 07:34 Reply

    Wauw wat een mooi lakje:)

  3. Viv Nailarts 10 Dec, 2013 om 07:59 Reply

    Heeul mooi!

  4. AnitraX 10 Dec, 2013 om 18:41 Reply

    Heel mooi!

  5. AnitraX 10 Dec, 2013 om 18:41 Reply

    Heel mooi!

  6. Soraya Khaled 11 Dec, 2013 om 16:52 Reply

    Mat is hij echt heel erg gaaf! Leuk cadeautje!

Geef een reactie

