P2 vs Rimmel

Afgelopen maandag zagen jullie de swatches van Rimmel Space Dust.
Ik vermoedde dat de paarse kleur erg veel weg had van P2 Lost in Glitter.

Hier kan je de swatches lezen van Rimmel Space Dust.
Ik wilde dus graag een vergelijkings artikel ervan maken.
P2 080 Lovely
 
Rimmel Moon Walking
 
Zoals je ziet lijken ze veel op elkaar.
Moon Walking is net iets donkerder paars en bevat wat meer glitters.
Als ik zou moeten kiezen:
Voor de feestdagen zou ik voor Rimmel gaan omdat deze net wat meer glitters heeft, en dus wat feestelijker is.
Voor zomaar, zou ik voor P2 gaan.
Die is toch net wat subtieler en de kleur vind ik persoonlijk mooier.
Voor welke zouden jullie gaan?
3 thoughts on “P2 vs Rimmel

  1. Sonja van de Sande 9 Dec, 2013 om 08:45 Reply

    Ik heb de paarse van P2 niet, achteraf gezien ook beter, ik hou toch van iets meer sparkle!

  2. jewelyz 9 Dec, 2013 om 10:06 Reply

    Ah die van Rimmel vind ik zo geweldig mooi! 🙂

  3. MissPinkyNails 10 Dec, 2013 om 11:58 Reply

    Oke, bedankt voor dit handige artikel! Ik weet zo dat ik de lak van P2 kan laten staan 🙂

Geef een reactie

