Feathers & Pearls

Deze maand is Catrice weer met een nieuwe LE gekomen.
Feathers & Pearls.
Zo op het eerste gezicht een echte kerst / feest collectie.

Ik heb de 5 nagellakken mee genomen.
Alle kleuren waren mooi dekkend in 2 dunne laagjes.
De droogtijd is zoals ik gewend ben van Catrice.
C01 Flapper Style:
Een zilvere lak die naar mijn idee een vleugje groen erin heeft zitten.
C02 Golden Twenties:
Een mooie goud kleurige lak.
C03 Charleston’s Fame:
In het flesje neon roze.
Op je nagels een subtiele roze/rode kleur.
C04 Roaring Red:
Rood, rood en nog eens rood.
C05 Running Wild:
Zwart met mooie zilveren glitters erin.
Niet heel duidelijk aanwezig maar net genoeg.
Ik moet zeggen echt fan van deze LE ben ik niet.
Zo strepen de zilveren en goude kleur.
De roze kleur vind ik ook niet echt in deze LE passen, ze hadden beter voor een mooie groene kleur kunnen kiezen.
Wat vinden jullie ervan?
5 thoughts on “Feathers & Pearls

  1. MissPinkyNails 5 Dec, 2013 om 15:36 Reply

    Ik heb de 2 goud kleurige lakken en de zwarte lak gekozen. Deze LE hoef ik niet persee compleet. De rode en roze lakken lijken al zoveel op lakken die ik al van Catrice heb.

  2. Sonja van de Sande 6 Dec, 2013 om 19:09 Reply

    Ik neem er niets van want zoals al iemand op Twitter zei… het is een potje nat van oudere LE's De zwarte heeft wel iets… Nou Daphne ik ben wel blij dat ik jouw review zien, kan ik nu een beter besluit nemen!

  3. Daphne Dailynailsart 6 Dec, 2013 om 19:28 Reply

    Na dat ik ze geswatched had vond ik idd dat ze veel op andere lakjes leken die ik al had van Catrice. De enige die ik idd wel mooi vind is de zwarte

  4. AnitraX 6 Dec, 2013 om 20:35 Reply

    Ik heb de glitters er ook nog bij een die vind ik erg leuk. Ik vond deze metallic juist minder strepen dan andere, ze strepen wel maar het viel mij mee iig. Als je de laatste 3 l.e.'s naast elkaar zet is het allemaal wel aardig hetzelfde, het past iets te goed bij elkaar. Ik had mij verheugd op de andere serie die ze nu zouden doen? Die rock Nog wat die in Duitsland wel is geweest. De volgende l.e. mag wel weer wat groen of blauw in want roze, rode kleuren hebben we voorlopig genoeg 😉

  5. AnitraX 6 Dec, 2013 om 20:37 Reply

    Ik zag in mijn zwarte trouwens groene en roze glittertjes, maar zo klein dat je ze niet meer terug vind als je hem op heb tenzij je heel dichtbij kijkt onder en lamp 😉

Geef een reactie

