winactie. GESLOTEN.

Goedemorgen, vandaag een winactie voor jullie!
Ik heb maar liefst 3 pakketjes die ik weg geef.

Pakket 1
 
Pakket 2
 
Pakket 3
 
Ze verschillen allemaal qua product, maar met elk setje kan je wat leuks maken.
Wat moet je er voor doen:
– volg mij op bloglovin
– laat een reactie achter op dit bericht dat je mee doet.
– stuur een mail naar ladydtje@gmail.com met daarin je adres gegevens en welk pakketje je graag zou willen winnen.
Het bovenstaande is een must!
Wat ik leuk vind is als je me ook volgt via twitter en instagram.
Vrijdag 13 december mail ik de winnaars.
Even voor de duidelijkheid ik ga dus 3 mensen blij maken met een van bovenstaande pakketjes.
4 thoughts on “winactie. GESLOTEN.

  1. Danielle K 3 Dec, 2013 om 15:29 Reply

    Leuke winactie, ik doe graag mee, ik mail je zo!

    liefs, Danielle

  2. Mirne 3 Dec, 2013 om 16:28 Reply

    Ik doe ook graag mee!

  3. margriet kuper 3 Dec, 2013 om 18:29 Reply

    wat een leuke pakketjes..ik doe graag mee,..lastig kiezen…2 en 3 zijn beide zo leuk. you've got mail!!

  4. Shani Smet 12 Dec, 2013 om 22:00 Reply

    Echt super leuke pakketjes! Ik doe graag mee en volg via Bloglovin en Twitter.Ga nu ook een mailtje sturen. =)

Geef een reactie

