Space Dust

Afgelopen weekend zag ik bij SandeNova een foto van 2 lakjes van de Space Dust lijn van Rimmel.
Bij de trekpleister was er een aanbieding 1+1.

Dus je raad het al, op naar de trekpleister.
Deze Space Dust lijn bestaat uit 5 kleuren: zilver, goud/bronze, groen, paars en roze achtig.
Het zijn structuur lakken met veel glitters erin.
Ik heb 4 van de 5 lakken gekocht.
Alle lakken waren mooi dekkend in 2 laagjes.
Drogen deden ze ook erg snel.
Niet alleen aanraak droog maar ook echt al hard.
Hieronder alle foto’s:
003 Aurora(goud,roze,bronze)
 
004 Luna Love (roze)
 
005 Total Eclipse(groen)
 
006 Moon Walking(paars)
 
Wel heb ik een vermoeden dat een paar kleuren veel lijken op de sand style lakken van P2. Ik zal binnenkort dus een vergelijkings artikel maken.
Ik vind deze lakken erg mooi, onwijs mooie glitters erin, perfect voor de komende feestdagen.
2 thoughts on “Space Dust

  1. MissPinkyNails 2 Dec, 2013 om 15:36 Reply

    Toffe lakken! Ik zelf heb er nu 2 🙂

  2. Hilde 2 Dec, 2013 om 19:12 Reply

    Ik vind vooral 003 Aurora heel mooi! ^^

Geef een reactie

