Glitter/structuur nagellak verwijder

Hebben jullie dat ook, geen glitter of structuur nagellak willen dragen omdat, dit zo lastig is te verwijderen?
Ik wil graag een tip met jullie delen.

Je kent het wel, , glitter lak of structuur verwijderen van je nagels, veel watjes nodig die scheuren e.d…

 

Gisteren sprak ik Marielle, en begon dus over m’n nagels schoon maken.
Op dat moment had ik een sand style lakje op m’n nagels.
Ze gaf mij de tip, watje aluminum folie en klaar.
Deze tip zullen jullie vast al weten, sommige misschien niet.
Dus ik wil hem toch delen.
Het is heel simpel:
Je pakt een watje doordrenk die redelijk met nagellak remover.
Leg die op je nagel en wikkel dan folie eroverheen.
Dit doe je met alle nagels.

 

Hihi alien hands…
Dit laat je 5 tot 10 min zitten.
Verwijder dan de folie en je zult zien dat je nagels er zo goed als schoon uit komen.
Nog even alle restjes die achter gebleven zijn verwijderen en klaar!
Makkelijk toch. 

One thought on “Glitter/structuur nagellak verwijder

  1. BeautyblogLaura. 1 Dec, 2013 om 13:40 Reply

    Moet ik ook eens testen :)! xx

Geef een reactie

