Dagje Duitsland

Agelopen maandag ging ik naar de groothandel in Duitsland.
Laat daar tegenover nou net de DM zitten.

Na een kopje koffie bij de Starbucks gedronken te hebben gingen we even naar de DM.
Ik had gehoopt dat er mooie LE van essence en catrice zouden liggen.
Helaas, alleen de bieber collectie lag er en een happy holiday collectie van essence.
Deze lakken spraken me niet aan.
Dus ik nam alleen de nail sweets mee. Dit zijn leuke kerst patroontjes die je op je nagel kan plakken met lijm.
Voor de rest nam ik een lakje van Catrice, en P2 mee.
Niet veel dus.
Maar goed ik heb wel een gezellige dag gehad en ben uiteindelijk toch niet met lege handen naar huis gegaan.
Dan nog even wat anders,als jullie interesse hebben in nieuwe safari nagellakken, stuur dan even een mail naar ladydtje@gmail.com . Via mail kan ik jullie meer informatie geven.
2 thoughts on “Dagje Duitsland

  1. jewelyz 28 Nov, 2013 om 07:26 Reply

    Mooie lakjes heb je geshopt!

  2. Anonymous 28 Nov, 2013 om 08:06 Reply

    Hoe kom je aan zoveel lakjes van Safari?:O

Geef een reactie

